Party Party

Igår när jag slutade så skulle jag och Emma gå och säga till gubbarna att vi skulle fara. Så vi gick in till huset där bastun är, och så ropade jag på en manlig kollega. Jag förväntade mig att han skulle ta på sig en handduk och komma ut och prata, men han kom ut spritt språngande naken. Han försökte inte dölja "paketet" på något sätt. Både jag och Emma höll på dö. Haha.

Nå iaf så for vi hem till mig. Jag gick och duscha och börja fixa mig. Mitt i allt ringer killen som skulle komma och hämta soffan. Jag hade ingen aning om vem det var, eftersom han bara sagt sitt förnamn. Och när jag öppnar dörren står H.S där, och han är ju förmodligen Kalix största missbrukare. Åhnej, tänkte jag,

Nå han kom in, sa "fan vad fin soffan är", gav mig pengarna, tog soffan, sa hejdå, och gick. Han provade inte ens sitta i den. Haha. Ojoj. Hela besöket gick på högst 1 minut.

När dom hade farit ringde det någon med dolt nr. Det var en kille. "Tjena, vet du vem det är". Öööh nej, sa jag. "Det är Mange". Vilken jäkla Mange, sa jag. "Men Mange från Västerås, vi träffades på Bricks". Åhnej, tänkte jag igen. Han ville att jag skulle komma och festa med han och hans polare, dom hade kommit hit från Västerås. "Ahvisst, jag ringer senare ikväll" sa jag. Och när jag hade lagt på sa jag till Emma att det finns ingen chans att jag kommer ringa.

Emma fattade inte hur jag orkade fixa håret så länge haha. Först fön, sen plattång, sen volumaster, och så ett kilo hårspray ;P

Sandra kom till mig vid 18.45, sen begav vi oss mot Valhall och mötte upp dom andra. Redan då var alla fulla, utom jag och Emma. Det var fullt i restaurangen, så jag drack en bacardi, och dom andra öl, medan vi väntade.

Sen fick vi komma in och äta buffén som var en besvikelse. Fanns typ ingenting. Men kul hade vi. Jag kan ärligt lova att jag har ALDRIG haft så kul som jag hade igår. Jag skrattade så jag höll på få maten och drickan i halsen flera ggr.

När vi hade ätit och druckit upp allt så gick vi till bowlingen. Där strulade banorna vi skulle ha. Så vi fick dela på en bana, och så fick vi en gratis kanna med öl. Så vi hade 3 kannor med öl, och så bacardi. Och ju mer alla drack, desto sämre gick bowlingen haha. Jag köpte även en drink i baren där. Jag beställde en 6:a. Men han fyllde halva glaset med sprit haha.

Alla var fulla och glada och en del vart väl lite FÖR fulla ;P (Dock inte jag). När dom stängde bowlingen gick vi iaf vidare. 3 st gick på B4, och vi andra gick till Folkets Hus där No Hablas spelade. Jag har hört dom spela kanske 5 ggr, och jag är redan less. Alltid samma låtar. Usch och fy.

Vi var på Folkan i kanske 15 min. Jag var ju egentligen för ung för att få komma in. Så alla där inne var ju betydligt mycket äldre än mig, så det var inte så kul. Vid 12-tiden traskade jag hemåt. Och då hade jag riktigt ont i fötterna. Hade gått i högklackat sen kl 07.30 på morgonen.

Pratade med baby i telefon medans jag gick. Och när jag kom hem åt jag en bulle, sen slocknade jag. Så jäkla skönt det var att lägga sig och sova. Dock vaknade jag ungefär var 10:e minut av att den där jävla Mange ringde. Tryckte upptaget varje gång, han måste ju vara trög. Till slut gav han upp iaf. Sen vid 2 tiden ringde telefonen igen, och jag drog en djup suck. Men när jag kollade på telefon så var det Vinsa. Så jag pratade med han ett tag, sen somnade jag om.

Vaknade först vid 9 av att blåsan höll på sprängas ;P Så efter ett toabesök somnade jag snabbt om. Både Vinsa och mamma har terrat mig med telefonsamtal och sms hela morgonen. Har inte orkat svara. Klev upp för ungefär en timme sedan.

Tog med mig 1100 kr igår. Men det gick bara 200 kr, för drinken och inträdet till Folkan. Vart ju bjuden på allt annat :)

Är galet hungrig nu, så när jag har skrivit klart det här ska jag äta spagetti och köttfärssås. Ingen flottig bakismat här inte ;P

Måntro om man skulle passa på att putsa fönstrena idag när det är varmt ute?

Ikväll blir det väl att se finalen av melodifestivalen. Om Caroline af Ugglas vinner så kommer jag avlida. Så jävla sämst!

Nej nu blir det mat!

Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2009-03-14 @ 14:13:52 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: JV

Så jag telefonterra dig när jag ringde ETT samtal 11.00-11.30 igår förmiddag? :P Hmm.. xD

2009-03-15 @ 10:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0