Money Money Money

Löning idag. Liiiiite härligt! Jag trivs bra som fasen på jobbet, speciellt när jag ser min lönespec ;) Haha

Har iaf betalat första hyran på nya lägenheten idag. Ska bli skönt att flytta in :)

Har även varit på EM när jag slutade jobbet. Skulle kolla efter en byrå. Hittade ingen jag ville ha. Ingen som var värd pengarna iaf. Däremot såg jag världens snyggaste gardiner typ. Och dom hade passat perfekt till mina väggar. Dock så hade dom bara ett visningsex kvar i den färgen ;S Så jag fick ta en annan färg. Och då var jag ju även tvungen att köpa en ny kruka, för jag har ingen som matchar färgen på gardinerna. 500 kr för gardiner och en kruka. Det sved lite när jag drog kortet ;P Men det kommer bli riktigt snyggt tror jag. Måste ju bara köpa matchande sängkläder nu också. I mitt hem måste ALLT matcha när det gäller färgerna. Finns inget fulare än när folk blandar olika stilar och färger.

I lägenheten jag har nu går allt i beige, svart, vitt och turkost. Helt klart mina favvo färger.

Nåväl. Måste ta mig till IKEA någon dag. Mamma frågade vad jag önskade i present, och jag sa då att jag ville ha den här tavlan:


Tycker den är riktigt snygg, och den hade passat bra i mitt sovrum. Hoppas verkligen att jag får den. Men vet inte om mamma tycker det är värt att lägga 600 kr på en tavla, men man kan ju alltid hoppas ;)

Nej nu måste jag gå och fixa lunch till imorgon. Blir kycklingfilé och wokgrönsaker.

Ciao Bella!

 PUBLICERAT »  2009-03-25 @ 20:11:53 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0