Mardrömmar

I fredags natt drömde jag att 2 killar från Kalix försökte döda varandra. Det var jätte hemskt. Just när det ena klöv huvudet på den andra med en yxa vaknade jag i panik och ringde till Jonny. Klockan var då 03.14. Tur att han var vaken. Det fula är ju dock att i verkligheten så är båda dom killarna redan döda, och dom var vänner när dom båda levde. Hmm..

Hade iaf en lugn och skön lördag. Var till Uggle och gosa med Diva, sen for jag och handlade. Efter det for jag med halstabletter till farmor, och sen tillbaka till Uggle. Där lagade jag kycklinggryta med bambuskott och champinjoner, vitlökskroketter och vitlöksbröd. Sååå jäkla gott!

När vi hade ätit så bakade jag philadelphiabullar



Sååå himla gott det var! "Fyllningen" är samma som det är på morotskaka. Riktigt gott var det.

Kikade lite på melodifestivalen. Tyckte Amy skulle gått vidare istället för den där andra tjejen.

Efter det så såg jag 3 avsnitt av desperate housewives. När dom var slut åkte jag hem till lägenheten och såg "Det okända".

Jonny ringde vid halv 3 och jyrade i fyllan. Frågade massa sjuka saker haha.

Idag har jag suttit och sytt på min symaskin. Jag säger då det, sy aldrig i lacktyg. Fy fan vilket helvete det var.

Sen har jag tvättat, och gör det fortfarande. Är på fjärde maskinen nu. Hade nästan inga rena kläder.

Sen har jag varit med mami på gymmet. Och fy fan vad hon plågade mig. Vi körde biceps, triceps och bröst. Jag kommer seriöst inte kunna röra armarna imorgon. Hon var helt galen. Bara lasta på mer och mer vikter, och sa hela tiden "kom igen, du orkar, en till". Men det tog aldrig slut, det var bara "en till" hela tiden. Men det är bra. Jag behöver någon som pushar på mig. Annars blir jag lätt för slö.

Jag TROR att jag har bestämt mig angående vilken utbildning jag vill gå nu. Men det är rätt höga intagningspoäng. Så vi får se om jag tar mig in. Annar får jag vänta till nästa höst istället :) Ska iaf fara till Komvux på tisdag och prata med dom och höra vilka kurser jag kan höja betygen i.

Jobb imorgon igen då. Om det är lugnt ska jag nog ta och storstäda lite mer där. Då går tiden fortare.

Om 2 helger ska baby åka till Sthlm. Jag funderar på om jag också ska åka dit då..? Inte varit där på evigheter. Vi får se hur det blir.

Måste nog börja packa ner grejer från lägenheten också. Tre veckor kvar innan jag ska flytta ut. Lite separationsångest ;P

Men nu ska jag iaf gå och se om tvätten är klar.

På återseende.

Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2009-03-08 @ 20:29:28 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0