Kaninmat

Imorse när jag kom till jobbet fick jag nå ryck och började storstäda i köket. Skrubbade alla microvågsugnar och alla bänkar och kylskåpen osv. Och rent blev det. Sen fortsatte jag städa hela bygget. Blir rätt skitigt när det är så många. Vi är ju 40-50 stycken där om man räkar med alla som går lastbilsutbildning och sånt.

När det var lunch åkte jag med Emma in till stan. Frågade om Sandra ville med, men det ville hon inte. Vi for iaf på Kaskad Waressi. Beställde där en skinksallad. Aldrig varit och ätit där förut. Och så kommer kärringen in med en kycklingsallad till mig. Och jag sa att det var en skinksallad jag beställde. "Nej kyckling" säger fanskapet som knappt kan svenska. Så jag börjar dividera där med henne. Så till slut tittar hon på Emma och säger "vad ska vi göra". Jag fråga om det tar länge att göra en ny sallad, och hon sa att det skulle ta tid. Så jag sa att jag äter väl den jävla kycklingsalladen då.

Kycklingsallad funkar för mig, men jag gillar inte currydressing. Och hela salladen var dränkt med currydressing. Huvva. Och Emmas lövbit var torr som fan, och stripsen halvfärdiga.

Efter en stund kommer kärringen tillbaka och säger "betalade du 60 kr?" Ja, sa jag. Då säger hon "ja men dagens sallad kostar 60 kr, och dagens sallad är kycklingsallad". Vad fan hade det med saken att göra? Jag sa inte att jag ville ha dagens sallad, jag sa en skinksallad.

Nej fy fan, aldrig mer ska dom få nå pengar av mig. Sista gången jag satte min fot där. Dålig mat och grymt dålig service. Förstår varför dom har så lite kunder. Kommer säkert gå i KK snart.

Sandra sa när vi kom tillbaka "fattar ni nu varför jag inte ville följa med dit".

Sen fick jag iaf vara trafiklärare. Vi övade på krypkörning på gårdsgatan.

Vart på riktigt dåligt humör efter matincidenten. Och Emma bara garva åt mig.

Vi for iaf på ICA för att köpa lite fika vi kunde bjuda grabbarna på. Där träffade jag svärmor så vi stod och prata ett bra tag och jag fick mig en kram som vanligt. Svärmor gillar att kramas ;P Hehe.

När jag slutade jobbet for jag till Uggle. Pappa frågade om jag kunde åka till Göteborg och hämta en bil han skulle köpa. Men jag har då verkligen inte tid att ta ledigt. För om jag ska ner till Gbg vill jag ju stanna nån dag och mysa med baby ;)

Vi for iaf och hälsade på hos farmor. Söt tanten där :)

Nu har jag nyss käkat en skinksallad. Äntligen. Varit sugen hela veckan. Så det blev mycket sallad idag minsann. Kaninmat, som Håkan brukar säga.

Var även in på ICA och köpte lite glass som jag ska mumsa på ikväll.

När jag kom hem till lägenheten hade jag fått massa post. Öppnade första brevet och där i låg det massa prover på olika hudkrämer och sånt, och så var det en lapp där det stod "tack för att du var med och tävlade i min blogg". Men jag minns inte vad jag har varit med i för tävling om nå sånt? Haha

När jag öppnade det andra brevet blev jag himla glad. För en tid sedan var jag med i en tävling i en blogg och vann då ett presentkort värt 250 kr. Fick välja mellan Kicks, Åhlens och Nelly. Jag valde Kicks.



Så idag kom dom ;D Ett på 200 kr, och ett på 50 kr. Woho, har redan bestämt vad jag ska köpa :)

Haha, sitter här och skrattar. Fick just ett sms. "Tja det ar mange kom du ihag mig fran bricks ska du med utt i kvall <3" Hahaha, herregud. Ja tack jag kommer ihåg, men vill helst glömma. Och varför kan han inte skriva å, ä, ö?

Nåja, nu har iaf Let's Dance börjat så jag ska avsluta här.

Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2009-03-06 @ 20:11:07 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(2)

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Grattis! Du vann Masterpiece Mascaran,se min blogg för mer info. Om du mejlar mg snabbt hinner jag sända innnan jag reser! Kram:).

2009-03-07 @ 09:00:36
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: »» Michaela / Bloggdesigner ««

KOLLA MIN BLOGG; KÄNDISTRÄFFAR, VARDAGSLIV, BLOGGDESIGN, FOTO M.M!

KOLLA MIN BLOGG; KÄNDISTRÄFFAR, VARDAGSLIV, BLOGGDESIGN, FOTO M.M!

KOLLA MIN BLOGG; KÄNDISTRÄFFAR, VARDAGSLIV, BLOGGDESIGN, FOTO M.M!

2009-03-08 @ 01:53:42
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0