Jag håller på att bryta ihop

Igår var jag helt snurrig. Var galet trött hela dagen. När jag slutade var jag först en snabbsväng till mami. Tydligen så har jag nått speciellt ansiktsuttryck när jag är stressad eller oroad över nått. För mamma sa direkt hon såg mig "vad är du nu stressad över då".

Grejade på i lägenheten. Vid 21-tiden bar inte benen mig längre. Slocknade direkt jag la mig i sängen. Mamma hade ringt ungefär 511 ggr. Och varje gång jag inte svarar på hennes samtal eller sms så tror hon jag fått ett epilepsi anfall och dött. Så syrran hade också skickat ett sms "mamma undrar om du lever".

Sovit oroligt som fan. Jag har alldeles för mycket att tänka på just nu. I helgen måste jag ju flytta alla grejer, städa ur gamla lägenheten och så ska jag ju göra högskoleprovet på lördag. Hur fan ska detta gå? Kan ju säga redan nu att provresultatet kommer vara katastrof.

Känner mig matt, snurrig, och jag fryser som fan. Mamma hon tjatar om blodtrycket. Men jag skulle tro att jag förmodligen håller på att bli förkyld, kombinerat med massa stress, och att jag slarvat med maten som fan. Vissa dagar har jag helt skippat middagen. Inte bra.

Jag längtar tills flytten är över, och jag gjort provet. Då kan jag andas ut, och fokusera på hälsan istället.

Suttit och sett "vart fan är min revy", från då Magnus Uggla var i Kalix. Fan vad töntig han är. Och kalixborna som "festade" med honom var ju inte lite pinsamma.

Hade velat åka iväg och ta det lite lugnt ett tag. Hade ju gärna tagit Thailandsresan NU. Nåmen, är ju bara ca en månad tills jag åker till Göteborg. Ska bli riktigt skoj.

I helgen trodde jag att våren skulle komma nu. Men tydligen inte.



När fan kommer värmen?!

Ciao Bella!

 PUBLICERAT »  2009-03-24 @ 13:10:00 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: Frida

You can do IT!

2009-03-24 @ 13:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0