Högskoleprovet - vilket fiasko!

Kan summera dagen med ett ord: k a t a s t r o f

För det första så var allt galet svårt. För det andra så är jag sjukt dålig på matte. För det tredje så kom det TVÅ olika delar med matteuppgifter (varje år är det 2 delar som är likadana). Kan man ha mer otur?

När det var engelsk läsförståelse stod det still i min skalle. Jag läste samma text typ 10 ggr, men det fastnade inte. Mitt i allt säger hon "nu är det 5 minuter kvar". WHAT?! Så jag bara chansade på resten av uppgifterna.

När det var sista delprovet (diagram, kartor och tabeller) så kommer "Pripps Blå" in i rummet helt plötsligt. Så bad dom honom gå ut, men då börja han och skulle diskutera om varför han inte fick vara där inne. Så jag vart jääävligt okoncentrerad, vilket gjorde att jag inte hann svara på alla uppgifter, utan jag kryssade bara i nått utan att se på alternativen. Fan också. Jaja, sånt är livet.

Om 20 minuter släpps facit på internet. Ska bli intressat. Vet helt säkert att jag har 4 rätt iaf ;) Av 122. Hahaha..

Vi var 43 pers som skrev provet. Det var jag och massa pluggisar som gått/går natur eller samhälls. Dom jublade när vi fick veta att det var två olika matte delar. Jag drog en djup suck och funderade om jag skulle gå och hoppa från bron eller nått.

Men nu är det gjort iaf, och det känns skönt att slippa tänka på det nå mer.

Låg i sängen igårkväll och tänkte plugga. Men sen tänkte jag att vafan är det för idé, dom här uppgifterna som det var på dom gamla proven kommer ju ändå inte finnas med.

Nåja, återkommer senare.
 PUBLICERAT »  2009-03-28 @ 16:47:53 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0