Fredag 13/3

Jag är faktiskt inte så skrockfull av mig, så jag är lugn trots datumet.

Igår efter jobbet for jag till mami och satt där ett tag och snacka skit. Efter det for jag på ICA och hämtade ut kläderna jag hade beställt. Hade beställt 3 jackor, men alla var för smala över axlarna. Trist.

Men dessa behöll jag iaf:

  

Den sista tröjan var 100 ggr snyggare irl än på bilden. Fast den är lite lång på mig, lite som en tunika. Har den idag till ett par leggings.

Igårkväll bakade jag även philadelphiabullar igen som jag tog med till jobbet idag. Alla tyckte dom var grymt goda :)

Sen såg jag även två avsnitt av Gossip Girl. Somnade rätt sent, och vaknade sen kl 02.15 av att Jonny skickade ett sms. En lång kärleksförklaring ;P Tydligen så ringde jag upp honom då, men kommer inte ihåg det. Vid 4 vaknade jag av att jag hade sviiiiiin ont i magen. Ville bara gråta, så ont gjorde det. Fattar inte vad som var fel?

Idag var Öberg här igen. Tredje gången på 2 veckor. Lite less jag är. Vad vill han? Direkt jag ser honom går jag och stänger in mig på kontoret för att slippa se honom. Hah.

Idag när jag slutar ska Emma komma till mig. Vi ska iväg kl 19, och hon bor ju i Boden så hon har ju ingenstans att vara tills dess. Och så ska även killen som köpte soffan komma och hämta den.

På måndag ska jag och kolla på 4 olika lägenheter. Alla är 3:or. Hoppas att det är någon som är riktigt fin. Vägrar bo på Uggle, och vill inte bo i huset på Tvärgränd heller. Skulle inte våga vara där ensam. Vi ska nog få det riktigt trevligt i lägenheten Henrik? ;) Haha. Han kommer få en hjärnblödning eller nått.

Måntro vad man ska ha på sig ikväll? Tur att jag har tvättat iaf.

Nå nu ska jag gå och dricka lite varm choklad.

Ciao Bella!


 PUBLICERAT »  2009-03-13 @ 13:03:53 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Vad kul att du tycker Elliott är lik mig..det är han nog..lillskrutten. Många i Thailand (ej skandinavier) frågar om han är en kille lr tjej för att han har page,tur att han inte förstår vad dom säger..haha..han skulle bli supersur om någon todde att han var tjej och han HÖRDE DET:PJag tycker han ser supergrabbig ut med keps etc. Kanske är vanligast att pojkar är helt kortklippta i Thailand,vad vet jag?;) Hoppas mascaran kom fram btw! Kram från ett väldigt varmt Kamala Beach.

(Jag sitter på altanen och bloggar just nu med fläkt,mineralvatten och ac ,klockan är ca 00.50 här och man behöver inget mer än bikini på sig..helt otroligt;)!)

2009-03-13 @ 18:56:45
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0