Filmbloggen

I förrgår såg jag en jävligt äcklig film.



Vissa delar av filmen var så vidriga så jag ville spy! Jag rekommenderar er INTE att se den!

Däremot kan jag rekommendera er att ni kikar på Filmbloggen

Jag hittade den bloggen för nån månad sen när jag googlade efter filmer. Jag tycker bloggen är riktigt bra, och man får massa bra tips på filmer :) Så jag tycker ni ska göra som jag, och följa bloggen med bloglovin!

Just nu pågår det även en tävling inne på Filmbloggen, där du kan vinna ett presentkort på SF Bio värt 500 kr. Hur bra är inte det då? Så skynda er in och tävla nu!

 PUBLICERAT »  2009-03-30 @ 13:18:32 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0