Bitande kyla

Blev en rätt så tidig kväll igår igen. Vid 23.30 somnade jag nog. Och vaknade först 08.20 imorse. Hade dock inget att göra, så jag fortsatte sova till 11.

Har donat på här hemma, sen gick jag en sväng på stan. Var först på apoteket och hämtade ut medicin. Sen var jag och handlade på hemköp.

När jag var där så ringde mami och bad mig komma på en promenad till kyrkogården. Så vi gick dit. Jag höll på att frysa ihjäl om mina stackars ben. Hade ju bara mina tunna träningsbyxor på mig. Det vart som en stickande känsla i benen. Och en bitande kyla i kinderna. Men nu känns det bra att man fått sig lite friskluft.

Strax ska jag gå och diska lite, och vänta på att baby ska ringa.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som sker. Förhoppningsvis lyckas jag somna tidigt så jag är pigg och utvilad på jobbet imorgon.

Hade inte tänkt starta bilen idag eftersom det varit så kallt och jag inte har nån motorvärmare (papi som sagt att jag inte FÅR göra det när det är mer än 10 grader kallt). Men nu ringde han och sa att jag måste komma dit, eftersom jag har nyckeln till farmors hus och han tydligen skulle in där. Han erbjöd mig även middag, potatisgratäng och kassler. Det låter dock inte så lockande.

När jag ändå åker iväg så ska jag passa på att fara och hälsa på farmor. Hon är så söt :)






Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2009-03-01 @ 14:50:32 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0