Du gör mig lycklig

Imorse vaknade jag med ett leende på läpparna och fjärilar i magen. Och dom där fjärilarna fladdrar fortfarande runt där inne.

Jag kan inte med ord beskriva hur lycklig jag är.

När jag började prata med Janne i höstas hade jag väl inte en tanke på att jag skulle bli kär i honom. Visst, jag tyckte han var snygg och så, men han verkade vara en ganska oseriös person som lattjade runt ganska mycket.

Men jag blev mer och mer nyfiken, och känslorna kom smygandes. Tiden gick, och vi planerade att träffas flera gånger. Men det vart aldrig, pga mig.

När jag för ungefär två månader sedan började inse att han faktiskt var seriös, och menade det han sa till mig, så fick jag nästan panik. Jag stängde av allt, och vart nästan elak. Sa att jag inte kände något för honom, och ville inte alls träffa honom.

Tror det berodde på att jag var osäker. Rädd för att bli sårad, eftersom jag visste hur han hade varit förut.

Vart irriterad när han fortsatte "tjata", trots att vi bestämt att vi skulle bryta kontakten. Bad honom ge upp, glömma och gå vidare.

Samtidigt som jag sa allt det där, så ville jag inget hellre än att vara med honom.

Men en vacker dag bestämde jag mig för att jag måste ge det en chans, och iaf träffa honom en gång.

Och det gjorde jag. Och det kändes så himla bra, trots att det var ganska stelt i början.

Nu har det gått tre veckor sedan den dagen, och jag tycker om honom mer och mer för varje dag som går.

Det kanske låter som en klyscha i era öron. Men då får det göra det, jag bryr mig inte. Jag vet vad jag känner, och jag vet vad jag vill.

Älskling, tack för att du inte gav upp.




 PUBLICERAT »  2009-06-05 @ 09:37:24 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(2)

Kommentarer
Postat av: Johanna Vinsa

Visst är han gosig, min lillebror :)

2009-06-05 @ 11:21:54
Postat av: Maria

hihi jag är nästan säker på det :)

Var mer flingor än hagel...

Haglade lite i Luleå oxå innan vi åkte, trodde knappt mina ögon så jag frågade de som var med i bilen men vi trodde alla att det snöa.

Men hagel låter bättre så jag tycker vi bestämmer det :D

Ha en trevlig helg

2009-06-06 @ 20:39:59
URL: http://xtremebeautynails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0