090618

Igår skrev jag ett jätte långt inlägg, sen skickade J en länk, och när jag klicka på den så försvann allt jag skrivit. Usch och fy vad less jag blev då.

Vad har jag gjort i veckan då?

Måndag

Jobbade, och som vanligt när det är måndag så var jag seg som fasen. När jag slutade åkte jag till Påläng och lämnade nå papper åt J's lillebror.

Efter det var jag på TC och tränade torso. Det var plågsamt och inte det minsta kul.

Tisdag

Vaknade upp med grym träningsvärk i ryggen. Det var inte mysigt, men då vet man att man lever iaf. Var kurs på jobbet, så jag jobbade ca 1 timme längre. Sen hem och slängde mig på sängen och chillade.

Onsdag

Segaste dagen någonsin. Timmarna gick i snigelfart. Mot slutet hade jag en del att göra, så blev ca 45 min övertid. När jag kom hem for jag till Uggle en sväng. Sen hem och intog sängläge. Där låg jag resten av kvällen. Kikade på "Den man älskar". Vet inte riktigt vad klockan var när jag slockna, men kanske vid 1.

Idag

Alla på jobbet hade bestämt sig för att jobba in dagens arbetstimmar, så vi kunde vara lediga. Dock blir det ju att jobba längre nästa vecka, men det är det värt.

Vaknade först vid 8. Gick upp och drack vatten, och försökte sen somna om. Men det gick inge bra. Låg iaf i sängen till typ halv 11.

Sen har jag grejat på här. Tvättat kläder, och gick sen en prommis med Biztra till Uggle. Där spelade vi lite fotboll, sen tog jag min cykel därifrån och så cyklade vi hem. Biztra tvärstannade några gånger så jag höll på att slå ihjäl mig.

Sen ville mami att jag skulle skjutsa henne till Gallerian så hon kunde köpa proteinpulver. Så vi åkte dit. Tänkte först inte gå in, så jag brydde mig inte om att byta kläder och fixa mig nå. Men när vi kom dit så kom jag på att jag kunde gå in och byta ut min trisslott. Så jag gjorde det. Höll på dö där bland allt folk. Kände mig jävligt sunkig. Hade inte ens borstat håret sen jag vakna. Och inte ens mascara hade jag på mig. Usch. Vet inte riktigt vad som hänt med mig. För typ ett år sen var jag inte speciellt brydd om att sminka mig på vardagarna osv. Nu går jag sminkad hela tiden. Klänning flera dagar i veckan, och oftast high heels. Nåja..

Träffade iaf J's syster i Gallerian, så jag surrade lite med henne. Tycker hon är riktigt trevlig :)

Nu är jag hemma och ska fixa nå mat. Sen ska jag duscha, och sen åka till Porsön.

Inte säkert att jag uppdaterar nå mer idag eller imorgon, så jag får väl passa på att önska Er en trevlig midsommar!









Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-06-18 @ 16:06:20 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0