090615

Hade en traumatisk upplevelse imorse. När jag kör på E4:an ser jag en fågel som sitter mitt på vägen, och när jag närmar mig den så flyger den uppåt så den smäller rakt i framrutan på min bil. Vart en jäääääkla smäll, trodde rutan skulle gå sönder. Och jag skrek rakt ut. Såg i backspegeln hur fågeln flög stendöd ner på marken. Var i total chock efter det. Stackars pippin :(

Nu var det så där länge sedan jag uppdaterade igen. Jag borde ju skämmas.

I fredags kom iaf Jimmy förbi. Så himla kul att träffa han :) Var ju ett tag sen. Han var ganska full, och pratade utan avbrott typ ;P

Vi satt och kolla på bilar, och jag lyckades övertala Henke att ringa på en annons. Det är ju trots allt han som är bmw experten i huset ;)

Så först ringde han på denna:



Då säger bruden "asså den har jag sålt för längesen"

Ååååh vad less jag blev då. Så då letade jag efter en ny jag skulle kunna tänkas köpa. Och det blev då denna:



Även där blev svaret "den är såld".

Då vart jag ganska deprimerad. Varför tar man inte bort annonsen om bilen är såld för en evighet sedan?

Gick iaf och duscha då, och när jag var redo att åka mot Porsön så säger Jimmy att jag måste vänta på honom, för han behövde skjuts. Så jag fick snällt sitta och vänta medan han skulle dricka upp sin grogg. Och det tog en evighet. Försökte smita iväg flera ggr, men han höll fast mig haha.

Nå när vi kommer ut till bilen så säger han "kör mig till Helena"..What?! Hon bor ju bara 2 hus bort?! "Jaa men jag har så mycket grejer att bära". Jääävla jyrskåp!! ;P

På lördagen var jag en sväng på Gina och shoppade lite. Där hittar man alltid något att köpa :)

Igår när jag kom hem for jag och hälsade på farmor. Hon är så söt, lill tanten :)

Efter det lyckades jag somna när jag låg och kollade på Mäklarna. Vaknade efter ungefär 1 ½ timme. Så givetvis var jag pigg när det var dags att sova. Så klockan var efter 2 när jag lyckades somna. Så jag är inte direkt pigg idag. Fast det är väl inte ofta jag är utvilad när jag vaknar? Eller jo, i lördags var jag det. Sov helt otroligt bra den natten. Jag brukar alltid vakna minst en gång varje natt, men då sov jag som en stock. Kan det bero på sällskapet kanske? :)

4 veckor kvar, sedan har jag semester. Usch vad skönt det ska bli! :) Hoppas det är bra väder då. Vet dock inte riktigt vad jag ska göra, men ändå :)

Och vad sker på midsommar gott folk? Någon som vill umgås?

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-06-15 @ 08:36:08 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(2)

Kommentarer
Postat av: L

Kom till lule, vi ska ti jönssons stuga ;D

2009-06-15 @ 11:18:16
Postat av: Du vet vem

Hej gumman! Du kan väl komma ner till midsommar? Var ju så längesen vi sågs nu..Blev lite fel förut..J, J och K vill också att du kommer =) Vi ska vara fulla och glada och ha jätte skoj X) Puss & Go //G

2009-06-15 @ 21:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0