090610

Jag tror minsann jag hade en dålig dag igår. Mitt humör var verkligen inte på topp..

Det vart iaf bättre när baby kom till mig. Du är underbar ♥  Och jag tar tillbaka allt det där jag sa igår.

Det måste vara fullmåne, för jag har sovit sjukt dåligt hela veckan. Sover alltid dåligt när det är fullmåne. Och baby sov nog inte heller så mycket inatt. Jag är riktigt trött idag, och undrar hur jag ska orka sitta här hela dagen.

Hade ju mer än gärna varit ledig idag! Är ju riktigt fint väder. Hade gärna haft halvtidsjobb. Men det hade väl inte sett så snyggt ut på kontot.

Nu har baby ringt 2 ggr på typ en halvtimme haha. Men jag klagar inte. Känns jäkligt bra att ha en pojkvän som hör av sig ofta. Man är ju inte direkt bortskämd med det.

Nåja, nu ska jag gå och se vad folket gör..

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-06-10 @ 09:32:11 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0