090609

Ber om ursäkt för dålig uppdatering.

Kan ni fatta att det är midsommar nästa vecka? Det är ju helt galet.

Förra året hade jag iaf galet roligt på midsommar! Då hyrde vi stuga på Piteå Havsbad. Men vi var lite sent ute, så det fanns bara 2-bädds stugor kvar. Så det vart liiiite trångt.



Olli var helt galen. När vi skulle grilla så gjorde han typ en majbrasa haha. Han var galet full och började klättra på fönstret, och ramlade ner och skulle börja slåss med killen som hjälpte honom upp.

 

Vi träffade massa sköna människor

   

Tror Linus tyckte vi var lite crazy haha

   

Kvällen slutade med att 82:an somnade sittandes i en stol



Det är en helg jag ALDRIG kommer glömma!

Hoppas jag får lika kul på midsommar i år :)

Nåmen..Vad har jag gjort sen sist då? Hmm..Umgåtts med baby, varit en sväng till Nova, och tagit det allmänt lugnt..

Fått erbjudande från Kalixbo på 2 lägenheter. Den första tackade jag nej till, vill inte bo i en lägenhet med gula tapeter. För då skulle jag måsta köpa allt nytt typ. Allt jag äger är ju i svart, grått och vitt. Och jag tycker inte det passar till gula tapeter. Den andra lägenheten ska jag fara och kolla på i veckan. Hoppas den är fin.

Men samtidigt är det rätt svårt att veta om man verkligen ska skriva kontrakt på en lägenhet innan jag vet hur det blir med skolan. Kommer ju inte ha råd att ha lägenhet i Kalix om jag ska pendla till Luleå. Då kommer jag bo hos pappa isf.

Det där med skolan kommer säkert bli totalt fiasko. Har ändrat ansökningarna typ 20 ggr. Så nu ligger mina förstahandsval som "sen ansökan", vilket innebär att jag inte är prio 1 när dom tar in folk.

Nåväl, det återstår att se..

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-06-09 @ 11:02:40 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0