090601

Idag är det första juni, och det är 6 veckor kvar tills jag har semester. Nu börjar nedräkningen ;P

Det har bara gått en vecka sedan jag fick lön, och jag har redan slösat 9000 kr. Hur f-n är det möjligt?!

Är ganska mycket liv och rörelse här idag. Dom nya lastbilseleverna börjar nu. Kul att det är mest yngre den här gången. Förra gången var det mest gubbar typ. Men nu verkar dom flesta vara i min ålder.

I torsdags bokade lillebror och hans tjej en sista minuten resa, så dom åkte till Magaluf i fredags. Snabba ryck där minsann. Lite härligt det hade varit att åka iväg. Tror jag ska ta en resa när jag har semester i juli. Ska du med baby? ;)

Sitter och väntar på att klockan ska bli 11.30 så jag får äta lunch. Är vrålhungrig. Jag måste lära mig att äta frukost. Men det är typ omöjligt. Måste vänta flera timmar efter att jag vaknat innan jag kan käka, annars mår jag bara illa.

Nååja, nu ska jag gå en sväng..


Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-06-01 @ 11:02:06 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0