Elina tipsar..

Här har ni länkar till några av mina favorit butiker på internet.


gojane


Jag ÄLSKAR deras klänningar, skulle kunna köpa alla (nästan iaf).

Ganska lång leveranstid, ca 2-4 veckor. Frakten räknas ut efter vikten på paketet.


efashion

Ganska mycket "vågade" kläder.

Fraktfritt. 2-4 dagars leveranstid, dock kan det bli någon dag längre under sommaren.

stylebystars 

Här finns mycket fint, och alla kändisbloggare springer runt i deras kläder.

Snabb leverans, 1-3 dagar. Frakt 62,50 kr + fakturaavgift på 25 kr eller 50 kr för postförskott.

forever21

Ganska dyrt att beställa, kan ligga på över 400 kr. Men, just nu är det gratis om man beställer för mer än 75 dollar.

bubbelroom

Sidan som har ALLT. Finns även massor med snygga kläder till killar.

3-7 dagars leveranstid. Frakten ligger på 39 kr + fakturaavgift på 29 kr eller 59 kr för postförskott.


asos

Ca. 8 dagars leveranstid. Frakt beroende på vikten. 5 plagg, ca 100 kr.

eleven

Här finns en hel del hårprodukter, smink, hudvårdsprodukter samt parfym.

Snabb leverans. Beställer man innan kl. 13.00 så har man grejerna dagen efter.

Frakten ligger på 55 kr.


lyko

Lyko har jag ju nämnt i bloggen massvis med gånger. Men dom tål att nämnas igen.

Här finns allt man behöver till håret. Jag fullkomligt älskar Tigi's Bed Head produkter. Dom doftar super gott, och håret blir kanon fint. Det är väl inte alla som känner att dom vill betala 400-500 kr för shampo och balsam, men jag kan säga att man får det man betalar för! Helt klart.

Fraktfritt vid köp över 300 kr, och oftast har man grejerna dagen efter man beställt.

 PUBLICERAT »  2009-07-06 @ 13:12:00 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(5)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har då aldrig hört någonting om någon avlivning! Nej jag lämnar henne aldrig hemma en hel arbetsdag och det vet du! Så sluta vara så jävla barnslig!

2009-07-06 @ 15:30:36
Postat av: Johanna

2009-07-06 @ 15:33:50
URL: http://paucisverbis.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack för tipsen :)

2009-07-06 @ 15:34:41
URL: http://paucisverbis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är du trött på att samla poäng på olika gratissidor som ändå bara leder till presentkort?

Skulle du hellre vilja samla pengar som sätts in direkt på ditt konto eller skickas hem till dig?

Gå med här: http://www.woopa.se/?ref=Linerulla

Själv bestämde jag mig för att ej plocka ut några pengar förrän jag nått upp till 500 och det har jag snart gjort, på knappt två dagar.

2009-07-06 @ 15:34:44
Postat av: Anonym

Vad exakt hittar jag på

2009-07-06 @ 16:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0