Invalid

Imorse var jag ju då och skulla fixa låsningen i ryggen. Och det var ju minst sagt en annorlunda upplevelse.

Jag hade faktiskt förväntat mig att det var en gubbe jag skulle till, men det var en relativt ung hunk :P Haha

Det började med att han bad mig sätta mig framför honom och svanka, sen började han känna lite på ryggen. Det kändes lite skumt att sitta där och svanka faktiskt. Sen kände han på nacken, och tyckte jag var stel.

Sen bad han mig ta av mig tröjan, och lägga mig ner. Och det gjorde jag. Han kände då lite mer på ryggen, och när han tryckte på vänstra sidan så skrek jag rakt ut. Det gjorde så jääääävla ont! Då sa han att jag hade två rejäla låsningar där.

Sen knäppte han upp min bh och började smörja in min rygg med massa olja. Jag måste säga att det kändes lite underligt att en okänd kille stod där och "smekte" på min nakna överkropp haha.

Sen började massagen, och den var fan plågsam. Gjorde så jäkla ont.

Efter ungefär en timmes knådande var det dags att knäcka till ryggen så låsningarna skulle försvinna. Och då skulle jag ligga på nå konstigt sätt så han kom med ena armen under mig, och sen skulle jag typ vrida mig, och så la han sig nästan på mig, och då skulle jag ta ett djupt andetag. Och sen tryckte han till, och det small som fan i ryggen. Detta gjorde han två ggr.

Efter det var jag betydligt mer rörlig i hela överkroppen, och även i nacken.

Han sa att jag förmodligen har vant mig vid smärtan i ryggen, och höjt min smärttröskel, för jag borde ha haft mer ont än jag hade.

Nu är jag dock jävligt öm efter hans hårda massage. Fast det brukar jag bli varje gång jag fått massage, och efter typ ett dygn känns det grymt bra.

Jag blev förvånad över att det var så billigt. 380 kr. Jag lär ju gå dit igen :)

Ciaaao!

 PUBLICERAT »  2009-07-03 @ 14:25:08 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0