Dramatisk förmiddag

Vaknade imorse med världens tryck över bröstet och en olidlig smärta. Kunde knappt andas.

Mamma tvingade iväg mig till akuten. Där var det snabba ryck och dom nästan slet in mig på ett rum och sa att dom måste undersöka mig fort, eftersom dom misstänkte att jag fått någon propp i lungorna. Gissa om dom gjorde mig orolig?

Det visade sig dock att jag fått en låsning i bröstryggen och inflammation i bröstkorgen. Och det har svällt upp så det trycker mot lungorna.

Så nu käkar jag inflammationsdämpande medicin, och ska fara och knäcka till ryggen på fredag.

Gör sjukt ont. Och jag kan bara ta korta snabba andetag, så det låter ju typ som att man flåsar haha.

Läkaren sa att jag måste ta det lugnt och inte göra något ansträngade. Tur jag har ett slött jobb då ;P

Nåja, nu ska jag gå och svalka mig i duschen.


Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-07-01 @ 17:17:38 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Men usch..stackars dig! Krya på dig!



Kramar

2009-07-03 @ 00:38:04
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0