090721

Tjoo!

Är hemma en sväng nu. Har slängt lite kläder i tvättmaskinen, och packat nya kläder. Ska strax åka tillbaka till Påläng.

Igår hade vi lite småtråkigt, så jag gav förslag att vi kunde fara och hälsa på hos Johanna och Niklas. Så vi for dit en sväng. Sen for vi och hämtade Diva så hon och Zelda fick busa lite. Men Diva var mest passiv, tills Zelda var helt slut av allt springade. Då kom Diva igång minsann.

Efter ett tag for vi och körde tillbaka henne till Näsbyn, och jag hämtade lite kläder. Sen for vi och köpte glass åt Jonte, och sen tillbaka till byn.

Sen käkade vi varmkorv med familjen Wikström/Vinsa, och efter det såg vi typ världens sämsta film. Jag hade fått för mig att det var en skräckis, så vi låg och vänta på att det skulle hända nå hemskt. Men det var typ drama eller nå haha.

Janne hade mygg-jakt inatt, och jag vart jävligt less och bad han gå och lägga sig. Vi var rätt trötta idag. Klev inte upp förrän vid 12-tiden.

Vid 14.30 for vi och fiskade. Blåste som fasen, och var rätt kallt. Vi fick en del fisk, men inga som var något att hänga i julgranen direkt.

Imorgon ska vi åka till Luleå några timmar. Janne ska på AF, och sen ska vi väl kika lite på stan. Skulle behöva gå på Make Up Store.

Nu när jag kom hem såg jag att jag hade fått ett brev från Haparanda Tingsrätt. Vafan, tänkte jag. Öppnade och såg att det var en kallelse som vittne till en rättegång ang. misshandel. Men det stod inte när och var det hade hänt, och jag fattade ju ingenting.

Men efter lite forskning kom det fram att det var det som hände på Pajala marknaden förra året. Lite sega dom är. Den där killen var en riktig jävla idiot, så jag hoppas verkligen han åker dit. Men jobbigt att jag måste åka till Happis. Kunde dom inte haft rättegången i Kalix istället :P

Nåja, nu ska jag bege mig mot byn.


Ciaaao!

 PUBLICERAT »  2009-07-21 @ 20:24:31 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0