090710

Sista arbetsdagen innan semestern. Skönt!

Blev att åka till Luleå igår. Blev lite mys innan Jannes mami och två bröder kom dit. Jeppe stannade sen kvar där och har väl tänkt bosätta sig där ett par dagar.

Tror klockan var runt 21 när jag åkte hemåt. Var så galet trött. När jag kom hem så provade jag alla nya kläder. En del grejer var 100 ggr finare på bilderna än irl. Och en del grejer tänkte jag "herregud, har jag verkligen beställt den här?!" Haha

Men jag är riktigt nöjd med ungefär hälften iaf, resten åker tillbaka..

Ojoj, grabbarna sitter här och berättar om sina sex-erfarenheter. Den ena är värre än den andra. Och jag är chockad över hur öppna och frispråkiga dom är haha. Ofta jag skulle sitta och prata om sånt där med folk jag knappt känner :P

Får se om det blir att åka till Luleå idag eller om jag gör det imorgon istället. Ska ju till Lisa imorgon, så det känns lite onödigt att åka fram och tillbaka flera ggr. Men samtidigt så vill jag ju umgås med baby. Nåja, får se hur det blir.

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-07-10 @ 09:12:35 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0