090709

Torsdag idag då. Den här veckan har gått i snigelfart. Men så är det väl alltid då man går och väntar och ser fram emot något. Men veckan är ju snart slut, och då ska jag njuta av semestern.

Idag kommer mitt paket med kläder för nästan 6000 kr. Det roliga är att jag inte kommer ihåg ett enda plagg av det jag beställde. Så det blir ju lite som en överraskning ;)

Hade behövt åka till stan idag och köpa en present till Lisa som fyller år på lördag. Det var nog tur att hon skrev igår och bjöd dit mig på tårta, för annars hade jag förmodligen glömt bort att hon fyller år :S Jag är sämst på att komma ihåg födelsedagar. Så jag kan ju även passa på att säga grattis i efterskott till Linus och Kristoffer som fyllt år nyss. Ursäkta att jag glömde bort att gratta er. Ska skriva en påminnelse till nästa år ;P

Jag saknar min baby, men han har annat sällskap idag så då kan jag ju inte fara dit. Tyyyyypiskt. Jag som ville mysa!

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-07-09 @ 13:20:05 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(2)

Kommentarer
Postat av: Janne

Att jag har annat sällskap betyder inte att du inte kan komma :) Du är familjen, älskling, och då är man alltid välkommen! ;)

2009-07-09 @ 17:25:49
Postat av: frida

Fin design! :)

2009-07-14 @ 16:04:04
URL: http://fridaflakstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0