090708

Igår somnade jag med ett leende på läpparna och någon liten glädjetår i ögonen. Jag är världens lyckligaste, och jag har världens finaste älskling!

Sitter här och ler för mig själv. Ojoj, det är obeskrivligt :)

Tänk vad ett litet sms kan göra :)

Igår skrev jag ju i bloggen och undrade om det finns hjälp mot shoppingberoende. 10-15 minuter efter jag hade skrivit det så beställde jag ett par Ed Hardy skor för 1000 kr.



Tänk om jag skulle bli arbetslös nu. Hur skulle jag då kunna vänja av mig vid detta "lyx"-liv jag lever nu? Dvs jag kan köpa vad jag vill, när jag vill. Typ.

Nä nog ska man vara glad för att man har ett jobb. Det känns som att jag har haft ganska tur när det gäller sånt. Har varit arbetslös max 3 månader i sträck sen jag slutade gymnasiet. En del går ju arbetslösa i flera år. Och det här jobbet fick jag ju utan att ens söka. Dom ringde och ville ha hit mig.


Och det är så galet skönt att slippa jobba kvällar och helger. Och jag har ju dessutom högre lön nu är när jag t.ex. jobbade på Silja, och då jobbade jag till 20.00 på kvällarna och dessutom nästan varje helg. Helt sjukt.

Nåja, nu ska jag återgå till att göra INGENTING :P Har haft 3 samtal på hela veckan. Stressigt är det ;P








Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-07-08 @ 09:55:35 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: Johanna Vinsa

Jättefina, fast jag vill ha Kurt Cobain-converse :) Men jag har inte råd. Längtar tils jag har jobb och kan unna mig lite. Igår beställde jag kläder iaf, för 1500, men fick mkt för pengarna :) Han är fin, min lilla Janne, jag försöker få honom att flytta hitåt, men det är nog omöjligt. Kram

2009-07-08 @ 10:53:53
URL: http://paucisverbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0