Tröttmössa

Snacka om att jag var trött igår alltså! Kl 20.00 stängde jag av telefonen,och slocknade. Vaknade vid halv 6 imorse. Helt OTROLIGT att jag lyckades sova hela natten. Och tur att jag stängde av telefonen, för Jimmy hade skrivit. Och hade jag haft på telefonen så hade jag vaknat då.

Vid halv 7 klev jag upp och gjorde frukost. Gröt och 2 mackor med ägg. Så jag var riktigt mätt. Kom till jobbet en kvart innan jag börja. Men bättre att vara tidig än sen.

Idag har jag varit effektiv hela dagen. Bokat uppkörning och teoriprov åt en tjej. Försökt boka halkbana, men fick inte tag i snubben. Skrivit in ny elev..och gjort massa bokningar.

Igår skulle jag åka in till stan och hämta teorieleverna. När vi var på väg tillbaka hit så ringde Emelie när vi var vid risön typ. Vi hade glömt Tessilino ;S Hehe. Så vi fick vända om.

Måntro om jag orkar fara på gymmet ikväll..? Har ont i skallen. Men med lite mat i magen och en panodil kanske det funkar..

Nu ska jag ta in mattorna som jag haft ute på vädring. Sen ska jag åka hem. Slutar om 5 minuter.

Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2009-01-27 @ 16:55:27 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(2)

Kommentarer
Postat av: Cristel

hahaha gud så roligt ;)

2009-01-27 @ 18:44:48
URL: http://cristelles.blogg.se/
Postat av: Cristel

bara du inte har inpackning på fästena så brukar det gå bra ;P

2009-01-28 @ 14:05:59
URL: http://cristelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0