Sveriges framsida

Ja gott folk..Ibland tar jag en del snabba och spontana beslut. Nu sitter jag i Göteborg :) Bestämde igårkväll att jag skulle åka hit, eftersom det lär dröja innan jag kan åka hit när jag börjar jobba.

Så 14.05 lyfte jag från Kallax. Och gissa vem som åkte på samma flyg.



Morgan från Let's Dance. Han hade varit i Luleå och spelat teater. Och sjuk var han. Influensa. Pratade massa uti dansen på fredag.

Sen kom det ett helt gäng grabbar, med likadana jackor på sig. Och folk börja fota dom. Så jag antar att det var nått hockeylag eller nått. Jag har som inte så stor koll ;P

Fick byta flyg i Stockholm. Nemas problemas. Landade i Göteborg kl 17.00

Och jag säger då det, aldrig mer ska jag åka tåg hit. Jag har ju alltid annars tagit tåget. Och det kostar mellan 600 till 800 kr enkel väg, och tar ca 20 timmar. Flyget kostar 1000 kr och tar 3 timmar. Så jag fattar inte varför jag har tagit tåget tidigare?! Nej usch och fy, hädanefter blir det bara flyg.

Dock måste jag ju säga att det är helt sjukt dyrt att fika på flygplatserna. 50 kr för en ramlösa och en chokladboll, det är ju rena rånet!

Vi har inte hunnit göra så mycket. Handlat och ätit och pratat massor. Imorrn ska jag ge mig ut på en liten shoppingtur.

Men nu ska jag se dom nya avsnitten av OTH och DHW, så jag skriver mer imorgon.




Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2009-01-20 @ 21:18:22 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(3)

Kommentarer
Postat av: Cristel

jo, vi har bokat en introduktion på onsdag ;D

2009-01-20 @ 22:39:05
URL: http://cristelles.blogg.se/
Postat av: Maria

Snygg header du har!=)

2009-01-21 @ 10:34:44
URL: http://designbyristo.blogg.se/
Postat av: Malin | bloggdesigner |

Hej :) Är du intresserad av bloggdesign? Hos mig finns lite av varje. Design-tips, auktioner, insperation och just nu har jag en designutlottning. Missa inte den :)

2009-01-22 @ 02:01:29
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0