Rent och fräscht

Hade ju som sagt lite svårt att somna igår eftersom jag var rätt pigg. Så jag städade, och städade, och städade. Och diskade. Fortsatte även när jag vaknade idag. Men nu har jag skrubbat varenda cm i lägenheten. Kunde dock inte skura golven, eftersom mitt skurmedel var slut. Så jag ska göra det imorgon.

Pappa ringde när jag var klar och frågade om jag ville komma och äta chili con carne. Och eftersom jag inte ätit det på flera år så tackade jag ja. Så jag hoppade in i duschen och for sedan dit och åt.

Efter det så for jag till mamma och satt där och jyrade ett tag. Sen for jag hem och böt kläder, och sen vidare till gymmet. Kändes riktigt skönt att träna igen. Ökade vikterna med 10 kg på bänkpressen. Inte många månader kvar till tävlingen nu. Fan vilka fasta tuttar jag kommer ha efter det här ;) Haha

Och ingen Linus kom idag heller. Stackarn hade fått feber och ont i ryggen, men det kommer ju fler tillfällen. Antar att han festade för hårt igår ;) Hehe

Skickade just iväg en jobbansökan. Absolut inget jag vill jobba med, men känner att jag vill tjäna lite pengar nu. Måste ju spara ihop till Thailandsresan.

Idag när jag var på gymmet så såg jag en kille där. Han har tidigare varit värsta tönten (ursäkta ordvalet). Men nu har han tränat massor och blivit en riktig hunk. Ja han har fått en riktigt SNYGG kropp med massa muskler. Nu skulle han bara behöva fixa till sina tänder, så skulle han vara en riktig 10-poängare! ;D

Nej nu ska jag gå och fixa mig en macka eller nått.



Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2009-01-11 @ 22:41:01 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: Emma

Tråkigt när man inte kan sova men det är kul att städa :)



Vad ska du vara med i för tävling?

2009-01-12 @ 17:47:24
URL: http://godisflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0