Nära-döden-upplevelse

Jag fick jobbet ;D Fan va bra jag är! Såååå, fr.o.m måndag så är det jag som sköter Sandras Trafikskola (bokningar, inskrivningar, kassa m.m) Eller det heter ju inte så nå mer..Nu heter det ju YrkesAkademin :) Men hur som helst så är det jag som sköter det nu..Riktigt kul ska det bli! :) Så otroligt sköna människor jag kommer jobba med! Kommer dela kontor med Emelie i början. Men sen skulle väl TS få ett eget :) Vill börja nuu :) Killen sa "ja jag hörde ju redan i telefonen att det var ingen tvekan att du skulle ha det här jobbet" Kul att höra ;D

Har nu fått en stoooor hög med papper som jag ska läsa igenom, och förhoppningsvis lära mig en del av det som står där ;P

När jag hade varit där borta och fått det glada beskedet så åkte jag till gymmet och pratade lite med mami. Sen for jag hem och bokade en flygbiljett. Sen åt jag middag, och sen vidare till sporthallen.

Och nu har jag ju då börjat med den där nya träningsformen som jag nämnde förra veckan. Och det är boxning jag börjat med. Och som jag skrev då så var jag ju osäker om jag skulle orka, eftersom man måste ha grymt bra kondition när man ska träna boxning. Och det var helt sinnessjukt jobbigt. Bara uppvärmningen var en plåga. Man skulle springa, hoppa, slå i golvet, slänga sig på mage, springa lite till, slänga sig på rygg, upp igen och springa fort som fan. Och så där höll det på. I en evighet. Benen ville typ vika sig. Och man tappade näst intill andan. Både jag och Frida var helt slut.

Sen var det lite teknik. Lära sig grundpositionen och slagteknink. Och det är inte lätt ska ni tro. Man ska vinkla händerna på ett visst sätt och bla bla bla. Och tränaren..MY GOD! Han var helt galen. Bara skrek åt alla "MEES!!" "DU SLÅR SOM E KÄRRING" "HÅÅRDARE". Både jag och F stod med hakan i golvet typ.

Och jag vet inte hur jävla många armhävningar vi fick göra. Säkert 100 st. Åsså ska man hoppa, springa, slå, ner på golvet. Ja det är helt galet. Och mina knän är typ döda.

Teo som är jäkligt tränad svettades som en liten minigris, så ni kan ju tänka er hur jobbigt det är ;P

Åsså när man trodde att allt var över, och tänkte "jaaa nu får man vila lite och bara stretcha". Nej då börjar tränaren gapa...Höga hopp samtidigt som man ska slå ut med armarna. Jag trodde jag skulle dö alltså.

Så sa tränaren att jag spänner mig för mycket, och fokuserar för mycket på att slå hårt. Så säger Frida "Jaa men hon är ju en spännis vafan" Haha

Efter 1 ½ timme när träningen var slut kunde jag knappt andas, och kan de knappt nu heller haha..Ansträngnings astma på hög nivå. Behöver luftrörsvidgande.

Så när vi skulle gå så fråga tränaren om vi kommer tillbaka. Jag sa att vi får väl se om man lever, om man ens vaknar imorgon haha..Då sa han att det är ju jobbigt i början, och att man ska göra det man orkar, och att han inte har några förväntningar på oss...Men ändå står han och skriker åt alla? :P Förut har inte tjejer fått vara med nu. Idag var första gången det var tillåtet för tjejer. Men men, det var kul iaf, och jag kommer lätt fortsätta. Kommer ju vara pinnsmal till sommaren av den här träningen hahaha ;P

Nej nu är det färdigprata om boxningen. Kommer iaf ha grym träningvärk imorrn. Då vet man att man lever ;P

Känner att jag varit så duktig nu så jag borde belöna mig med en liten klänning eller nått.



Den här kanske?

Hur som helst ska jag gå och ta en lååååång dusch nu. Förresten, Teo sa "jaha, ska inte ni duscha här med oss" Haha..Ja det hade ju varit nått att stå där och duscha med alla svettiga muskulösa grabbar ;P

Snacka om att jag kommer sova gott inatt!! ;D

Hade ni kunnat tänka er att killen som sjunger den här låten ser ut så här? Grymt skön röst!



Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2009-01-19 @ 23:31:50 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(2)

Kommentarer
Postat av: -CHRIS-

Svar: JA! Jag menar... Ofta man ens vet vart det ligger!?

2009-01-20 @ 00:16:19
URL: http://chrislondon.blogg.se/
Postat av: Malin | bloggdesigner |

Vilken läcker bloggdesign :)

2009-01-20 @ 02:58:59
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0