Jag är kär!

     

   

I just love them! Och jag ska ha dom! Kosta vad det kosta vill.

Har varit dåligt med bloggandet nu dom senaste dagarna. Men jag har haft annat för mig.

Fredag

Var och tränade. Sen var jag och handlade lite, och kröp ner i sängen och såg Let's Dance. Efter det såg jag en film som var rätt bra. A Walk To Remember tror jag den hette.

Sen försökte jag somna, men det gick inge vidare. Låg och surra med Jocke till typ halv 6 på morgonen, sen var han tvungen att sova för han skulle upp och köra skoter kl halv 8 :)

Sen låg jag där och tänkte att nattjobb vore perfekt för mig. Så när jag vaknade igår började jag skratta, eftersom jag då fått en kommentar i bloggen att jag borde skaffa mig ett nattjobb. Det var ju klockrent ;P

Lördag

Minns inte riktigt vad jag gjorde dom första timmarna. Men på kvällskvisten for jag iaf med mami på gymmet. Hon tycker det börjar bli dags för mig att öka några kg på bänkpressen. Börjar gå för lätt. Kör nu 4x10 reps på 30 kg. Målet är 4x10 på 50 kg, sen är jag nöjd.

Efter det for jag hem och duschade och fixade mig. Sen kom folket. Vi lyssnade på musik, drack goda drinkar, dansade och hade allmänt jäkla kuuuul :) Men det var trångt i min lilla lägenhet. Har ju bara en 3-sits soffa. Så vi flyttade in barbordet och stolarna hit in också. Har nog aldrig haft så kul. Helt galet sköna människor :) Och enbart Lulebor hehe. Eller några är ju från Kalix, men bor numer i Luleå. Och inte en enda bild tog jag ;S Ska höra om L tog nå bilder, kommer som inte ihåg.

När dom hade farit så la jag mig i sängen och jyrade med Jocke på msn. Mitt tidsfördriv på nätterna ;)

Söndag

Vaknade av en helt sinnessjuk dröm. Ja den var så sjuk så jag känner att jag kan inte berätta den för er. För då skulle ni börja fundera om jag har allvarliga problem ;P Var iaf tvungen att ringa till J och prata ut om drömmen. Sen kändes det bättre :)

När jag sen hade klätt på mig och sånt for jag till mami, eftersom hon bett mig komma dit och hjälpa henne bära ut lite grejer från mormors lägenhet. Men det skulle vi tydligen inte göra. Så jag bara satt där och väntade på bättre tider ungefär.

Till slut vart jag less och åkte och handlade. Sen hem och gjorde mat. Har typ blivit beroende av avokado. Det är såååå gott! Skulle kunna leva på det..iaf i en dag ;) Hehe

Var även och hälsade på både farmor och farfar.

Sen vart jag trött och la mig och vila lite. Vaknade igen av en dröm. Den här gången drömde jag om farmor. Var rädd att det var på riktigt. Men som tur var så var det ju bara en dröm.

Vart irriterad när jag kom ut idag och såg att det snöade. Är less på snön nu. Vill att det ska bli vår och sommar, så man kan cykla!

Och all jäkla sand man drar in. Min hall ser ut som ett sandtag. Man ser knappt golvet, även fast jag sopar där varje dag.

Nååmen..Imorgon är det måndag, och då ska jag och träffa chefen på stället där jag kanske får börja jobba. Håller tummarna! Är ett jobb jag skulle gilla :)

Ska även med mami till soptippen och slänga massa skrot från mormors lägenhet. Helt otroligt vad mycket saker äldre människor samlar på sig. Hittade bl.a. en bok med bantningstips som var från 1979. Måntro vad dom hade för råd på den tiden, hade inte tid att läsa boken. Får nog göra det nån dag ;P

Men nu ska jag iaf diska undan lite, och sen ska jag sova. Och skönt ska det blir. Är rätt trött.

Nån gång i mitt liv SKA jag se Metallica live, så är det bara!



Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2009-01-19 @ 01:53:04 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(6)

Kommentarer
Postat av: Micka

den där svarta och turkosa saken var riktigt snygg :D

2009-01-19 @ 04:45:12
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: -CHRIS-

JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag hade jättegärna gjort det, men vet då fan inte vart stället ligger... Haha, aningen random place =D

2009-01-19 @ 07:47:58
URL: http://chrislondon.blogg.se/
Postat av: veronica

hej jag vet att de blir rätt enformigt. Det är för att jag hatar att laga mat i mitt lilla kök men ska flytta snart o då blir de bättre. Sen så då när jag väl lagar mat så gör jag flera portioner o fryser ner och då blir de lätt samma mat tills jag lagar massor av mat igen... :)

2009-01-19 @ 15:11:56
URL: http://thundernia.blogg.se/
Postat av: Cristel

hihi jajemen ;P

2009-01-19 @ 16:05:07
URL: http://cristelles.blogg.se/
Postat av: Cristel

tack ! haha men man önskar ju att det var så blankt varje dag..

2009-01-19 @ 22:19:37
URL: http://cristelles.blogg.se/
Postat av: Katja

Vilka snygga skoor :)

2009-01-20 @ 18:40:55
URL: http://candygal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0