Home Sweet Home

Ja nu är jag hemma i kalla Kalix igen. Känns sisådär.

Var riktigt fint i Göteborg idag. Strålande sol och 4 plusgrader. Kom hem till snö och 4 minusgrader. Jag vill ha vår och sommar nu tack!

Fick sitta och vänta på Arlanda i över en timme. Less var jag. Papi och Frida hämtade mig på Kallax. Mellan Luleå och Råneå mötte vi 2 ambulanser med blåljus. Och vid Töre stod det en polisbil med blåljus. Så hade hade väl varit en trafikolycka eller nått.

När jag kom hem kollade jag vad jag fått för räkningar. Så nu har jag suttit och betalat dom. Sen for jag på ICA och handlade lite. Måste ju ha lunch med mig imorgon.

Sen såg jag att jag hade massa bär i frysen, så jag tänkte att jag gör en smoothie. Blandade hallon, krusbär, svarta vinbär, mjölk och lite keso i mixern. Och jag säger bara FYFAN vad SURT! Hade behövt ett kilo socker ungefär. Men då är det ju ingen vits att göra en smoothie. Så jag sitter här och tvingar i mig det. Som att äta citron ungefär ;P

Kul också att tanken i bilen nästan är tom. Var bara reserven kvar nu när jag kom hem. Och jag lämnade bilen med nästan halv tank när jag åkte till gbg. Less jag blev.

Första arbetsdagen imorgon. Vi får väl se hur det går. Kommer bli galet tungt att börja stiga upp tidigt. Och när jag vet att jag har en tid att passa så har jag jätte svårt att somna. Och så är jag lite smått nervös, så det lär nog inte bli mycket sömn inatt tyvärr.

Nu ska jag läsa lite bloggar. Och sen lägga mig i sängen och försöka sova.

Orkar inte lägga in nån låt ikväll. Står till i huvudet.

Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2009-01-25 @ 23:02:58 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(2)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ni ser då ut att ha det varmt där nere jämfört med här uppe i Norrland :p

2009-01-26 @ 14:06:56
URL: http://godisflickan.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar: Jag bor i Örnsköldsvik :)

2009-01-26 @ 17:05:33
URL: http://godisflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0