Gothenburg

Ja jag skulle ju ut på en liten shoppingtur igår. Men det gick inge vidare, eftersom jag var inlåst i lägenheten. Det är en sån där dörr som man låser med nyckel både från insidan och utsidan. Och givetvis låste smartskaftet dörren innan jobbet. Så jag fick sitta här och känna mig allmänt instängd. Vad hade jag gjort om det hade börjat brinna i lägenheten...?

Mådde iaf inge bra igår. Var snurrig och lite illamående. Och på kvällen mådde min mage allt annat än bra.

Men vi var iaf en sväng till ICA Maxi, där jag såg typ världens snyggaste gardiner. Jag visste inte ens att dom sålde gardiner där.

Sen lagade vi mat. Och efter det började vi se en film, men somnade efter halva.

Imorgon är det fredag, och då är det tydligen utgång som gäller. Peter fyller år. Blir säkert kul :)

Drömde förövrigt en jävligt sjuk dröm inatt. Men jag orkar inte återberätta den här, den var lite tjorvig.

Igår var jag totalt handikappad nästan. Träningsvärken var på topp. Ja det var helt galet. Varenda muskel gjorde ont. Men värst var det i framsidan av låren, och sidorna av ryggen. Gå ner för trappor och resa sig från sittande/liggande läge var hemskt. Men idag känns det lite bättre. Och det är väl tur de, hur ska jag annars kunna gå i high heels imorrn? Undrar ju hur det kommer kännas på måndag när det är träning igen..?

Nååmen, nu ska jag klä på mig och sen ge mig ut på stan och shoppa lite.

På återseende..




Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2009-01-22 @ 13:33:55 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0