Blötdjur

Igår började Andra Avenyn igen, men jag ides inte se det. Det har ju blivit så j*vla dåligt. Så för min del får dom gärna lägga ner det.

Varje gång jag duschar blir jag så sugen på färsk ananas, för mitt shampo och balsam luktar precis som färsk ananas ;P Så jag åkte och köpte det igår. Men den var inge god, smakade typ inget. Synd.

Sen pratade jag med Gina, om att vi skulle gå på konsert. Chris Brown var fullbokat. Även Metallica. Så det fick bli nått annat. Så 11 maj ska vi se Beyoncé i Göteborg :) Sägs att hennes konserter brukar vara grymma, så det ska bli kul.

Sen vart jag så sugen på att se 8 Mile, så jag laddade hem den. Har sett den typ 50 ggr hehe. Såg den 2 ggr på bio när den kom ;P Jag var galen i Eminem för några år sen. Jag och Olof var ju och såg han i Globen. Vilken upplevelse det var :)

Idag vaknade jag av att telefonen ringde. Det var chefen från det där företaget som söker personal. Han prata på som fasen. Och vi kom överrens om att jag först skulle träffa hans dotter, och sedan komma dit och träffa honom på måndag. När han la på somna jag om. Och sen vakna jag av att hans dotter ringde. Hon har den tjänsten som dom vill att jag ska ta över (hon ska få nya arbetsuppgifter). Så hon ville att vi skulle ses på Valhall på fredag och prata lite om jobbet, och så skulle dom bjuda på lunch. Skulle tro att hon är i min ålder, eller yngre. Lät då så iaf.

Efter det så steg jag upp och åt. Sen gick jag och duschade. Hade så smutsigt hår. Och sen for jag till Uggle och hämtade Diva. Vi gick på prommis, och skulle också hämta posten hos farmor. Men det var tomt. Inte ens tidningen fanns i brevlådan. Och inte igår heller. Så det är ju nån som tar hennes post?!

Sen gick jag iaf på gymmet. Tänkte först bara köra 10 min på crosstrainern som uppvärmning, och sen köra styrke. Och dom har ju tv i konditionsrummet. Och så började "semestersvenskar" på TV4, och det var om Thailand. Så jag ville ju såklart se det. Så jag fick ju trampa där inne i en timme hehe. Men det var ju bra att jag fick bränna lite extra fett ;P

Sen gick jag och körde bänkpress. Och efter det så blev jag ju tvungen att duscha igen :P

Nu sitter jag och jyrar med Linus på msn :) Kul kul..

Imorgon ska vi packa ner grejer från mormors lägenhet. Jag ska få hennes köksbord. Ett fint ekbord är det. Ganska nytt. Soffan och sånt ska slängas. Är en rätt fin soffa, men ibland har hon ju rökt inne i lägenheten så den luktar ju lite rök. Och vem vill ha en soffa som lukar rök?! Ska se om det finns nå mer grejer jag vill ha därifrån. Lite blommor kanske.

Och förövrigt så är det ju svinigt kallt ute! Är bara -15, men det blåser ju så det känns som att det är -30!

Nej nu blir det en film eller nått.

Grymt längesen man hörde den här låten ;P Haha



Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2009-01-14 @ 22:27:34 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(4)

Kommentarer
Postat av: alexandra

vad duktig du är.Du tränar o står i.Toppen.

2009-01-15 @ 12:42:10
URL: http://pooooh.blogg.se/
Postat av: Carro

Varför tycker du andra avenyn blivit dåligt? :)

Jag tycker det är kanon bra! :)

2009-01-15 @ 19:35:57
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Carro

nej du, jag håller med, jag tål inte heller Greger. Man blir så jävla förbannad! Han är falsk!!!

2009-01-15 @ 20:16:22
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Duracellmamman

Kikar förbi med ett gäng härliga fredags kramar!!



Trevlig helg!!!



Kramis!

2009-01-16 @ 14:39:59
URL: http://duracellmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0