2009

Ja då var det nytt år, och nu ska man lära sig att skriva 2009 istället för 2008..Gissar på att jag lärt mig det till midsommar, brukar vara så ;P

Började iaf gårdagen med att vara hos mamma ett tag..Sen vidare och hälsade på hos farmor och farfar.

Efter det så for jag hem och la mig och vilade, eftersom jag var så himla trött. När jag blev väckt att telefonen började jag fixa mig. Sen for jag till Innanbäcken. Var så seg så jag missade förrätten haha..

Mina cider jag köpte på bolaget var grymt goda. Herrljunga +46 Cassis Lime heter dom.

Till middag åt vi oxfilé, potatisgratäng, bea.sås och sallad. Grymt gott!

Till efterrätt fick vi ugnsstekta päronhalvor med smält choklad och glass. Gott det med :)

Vid 12-slaget gick vi ut. Var väl typ 15 grader kallt ute, och jag höll på frysa ihjäl i min korta klänning ;S

Vi stod iaf och kollade på raketerna..Sen vid 00.20 var det dags för Lagge's raketer..Grymt häftiga..Synd att dom inte vart lika fina på filmen ;P Iaf så var dom jätte fina där mot slutet!



Efter det så gick vi in och umgicks..Hade riktigt kul, och fick skratta massor :) Så det var en lyckad kväll!

Både Jimmy och Linus ringde, himla trevligt :) Var så kul att prata med Jimmy! Du är bara för rolig ;D

Vid 2-tiden var jag helt slut, och vi gick upp och la oss. Och jag höll då på att få ett psykutbrott eller nått. J snarkar nått så fruktansvärt i fyllan. Jag har aldrig varit med om nått värre! Jag la mig till slut i fotändan av sängen och somnade där efter nån timme.

Vid halv 4 fick jag ett mycket underligt sms av Linus hahaha..Ja herregud..

Har inte gjort så mycket idag..Varit hos mamma och umgåtts med L och barnen. Sen for jag hem och sov nån timme..Och jag är fortfarande trött? Helt galet.

Nej vet ni vad, jag är inte alls på blogghumör idag..Har inget vettigt att skriva om..

Ska gå och ta mig en dusch nu så man känner sig lite fräsch, sen ska jag lägga mig i sängen och se nån film eller nått.

Gott nytt år allesammans :)



Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2009-01-02 @ 01:54:52 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: Annika

Du är utmanad Gumman!!!

2009-01-02 @ 13:04:45
URL: http://duracellmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0