Tråkigt besked

Idag var det lite tight med tid. När jag slutade for jag hem och åt saltströmming, potatis och klådda. Såååå jäkla gott!

Sen var det bara byta om och sånt och fara på boxningen. Missade uppvärmningen. Men var en tråkig träning. Mest fys. Miljontals armhävningar, massa magövningar ("slå ihop benen och armarna" är det värsta jag vet), ryggresningar, veva med armarna och massa annat booring. Och jag vet inte vart jag fick min magstyrka ifrån idag? ;P Vi skulle kroka ihop benen med nån, och göra sit-ups samtidigt som man övar slag typ. Och i måndags orkade jag inte en enda haha. Men idag gjorde jag massor ;) Riktigt stolt över mig själv. Men jag ville ju boxas, inte träna fys. Jag sa "vafan jag har inte kommit hit för att göra armhävningar, jag vill ju slåss!!" ;P Men fan vilka triceps jag kommer få av alla dessa armhävningar ;) Hehe

Och på jobbet har det gått bra. Vi har så jäkla kul jag, Emma och Sandra ;D Man får skratta hela tiden. Och "gubbarna" är också så grymt roliga!

Just ja, till det tråkiga beskedet. Mitt i boxningen fick jag svin ont i huvudet helt plötsligt. Så sa jag "jag tror jag just fick en hjärnblödning". Och då säger Frida att farfar fått en hjärnblödning. WHAT?! Han kommer alltså inte finnas kvar så länge till :( Älskade farfar. Varför ska alla dö nu på en gång då? ;/ Tänker mest på farmor, hur hon kommer ta det här.


Men men, inget jag kan göra åt. Ska iaf åka till honom imorgon när jag slutar, även fast han inte är medveten om omgivningen.

Suttit typ hela dagen och kollat på resor till Thailand. Vi har beräknat att det kommer kosta ca 40,000 kr för oss 2. Och då är det bara frukost inräknat på hotellet. Men vill man bo fint så kostar det ju :) Och vi är villiga att betala. När man väl åker iväg så är det väl lika bra att satsa fullt ut? 15 dagar i värmen kommer bli helt underbart! Vill åka nuuu! Såg att det är ganska många som bokat redan. Men vi ska nog inte boka förrän om typ 2 månader.


Legat 3 kvällar i rad nu och lyssnat på Cherish tills jag somnat. Vill va lite smått mörkhyad. Typ mulatt. Jag menar, hur snygga är inte dom här tjejerna? ;)






Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2009-02-05 @ 23:09:30 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(2)

Kommentarer
Postat av: Cristel

ja det är så fint när man är lite halv utländsk sådär ! man ser lite exotisk ut haha ;P



jajamen, men man kan inte säga för mkt när det finns folk i lycksele som läser bloggen, då går allt fram som en LÖPELD haha

2009-02-06 @ 08:39:06
URL: http://cristelles.blogg.se/
Postat av: Denise

Ja dom är jättesnygga men så jävla svåra att gå i :P iaf dom med stjärnor :P

2009-02-06 @ 11:11:13
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0