Som en kråka

Igår när jag kom hem från jobbet vart jag irriterad. Ringde till pappa och bad honom fixa fram kycklingfiléer så jag kunde laga kycklinglasange. Men när jag kommer dit så har han lagat pannkaka, igen! Vi åt ju det dagen innan. Ååh less blev jag. Så jag for hem till lägenheten och åt oxpytt istället.

Sen när jag kom tillbaka till Uggle startade jag bastun, och satte mig vid datorn. Sen när sissy och papi kom hem från farmor så gick Frida och duscha. Sen kom hon ut och sa "vem är det som har bastat". Och då kom jag på att jag hade ju satt igång den, hade helt glömt bort det hehe..Så jag gick och bastade i typ 10 min för att bli varm. Frös som tusan.

Sen la jag mig i sängen och kollade på "det okända". Slocknade vid 23 tiden. Vaknade sen strax efter 1 av att jag mådde illa eller något. Hade en jätte konstig känsla i kroppen. Gick upp och drack vatten. Sen kolla jag på mobilen, och såg då att jag glömt ställa alarmet. Tur att jag kollade.

Vid 4 tiden hade jag fortfarande inte lyckats somna om. Var så varmt. Så jag öppnade fönstret. Över 20 grader kallt ute. Så det vart ju så klart iskallt i rummet. Vid 6 tiden stängde jag fönstret. När jag sen vaknade kändes det jätte konstig i halsen. Jag försökte prata. Lät som en kråka haha. Hörs knappt nå. Bara kraxar ;P

For iaf på jobbet, hade lite papper att fixa. Johan frågade om jag hade druckit kallt brännvin när rösten var så där. Haha..

Var där typ 1 ½ timme. Sen åkte jag hem. Ingen idé att vara kvar. För min huvuduppgift är ju att svara i telefon, och hur bra går det när man inte kan prata?

Papi har bokat möte med prästen idag, så vi ska dit snart och prata om begravningen.

När vi har varit där ska jag lägga mig och vila en stund tror jag.

Är ju boxning ikväll. Eller vi skulle tydligen köra brottning. Får väl se om jag far på de? Kanske inte är så bra att anstränga sig när man har såhär i halsen?

Nå nu ska jag gå ut med Divan..

Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2009-02-19 @ 10:06:17 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0