Snabb uppdatering

Idag mår jag bättre när det gäller smärtan i bröstkorgen. Dock har jag fått jäkligt ont i halsen ;S Vill då verkligen inte bli sjuk nu!

Min kära kollega Emma har blivit uppsagd idag, hur ska jag klara mig utan henne? Vem ska förgylla mina dagar med massa skitsnack och massa skratt nu då?

Bilen gick inge vidare idag. Servo-oljan hade frysit så det gick fan inte att styra. Bra då när man får ställ i korsningarna och ratten knappt går att rubba..?

Har varit på boxning ikväll. Var mest magträning typ. Och en helvetes armövning också. Kommer fasen inte kunna röra armarna imorrn.

Är på Uggle nu. Måste sova här när det är så kallt ute för jag har ju ingen motorvärmarplats hos mig.

Nååmen, nu ska jag duscha iaf..

Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2009-02-17 @ 21:01:25 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0