Rocky

Ja, det är jag som är den nya Rocky Balboa ;) Hehe

Var ju nån dag sen jag skrev ett "riktigt" inlägg.

Söndag: Mamma höll på att driva mig till vansinne. Ringde typ 511 gånger.  Ville att vi skulle fara på Linedance. Never ever att jag far på nått sånt fjantigt sa jag. Så ringer hon typ 5 ggr och frågar vad jag gör. Och sen ringer hon några ggr och frågar om jag ska med på gymmet. Hennes telefonräkning borde vara dyr.

Måndag: Sov dåligt på natten. Var lite småsegt att kliva upp på morgonen. Gick iaf bra på jobbet. När jag slutade frågade mamma om jag ville ha mat, så jag for dit och åt middag. Sen for jag hem och städade. Behövdes verkligen. Efter det for jag och tränade boxning. Fy fasen säger jag bara. Var jobbigare den här gången. Kanske för att man visste vad som väntade..? Fick ju även veta en sak där som gjorde att jag skrattade genom halva passet typ ;P Haha

När träningen var slut for jag hem och fixade lunch till idag. Blev kyckling och wokgrönsaker, skulle ha kokosmjölk också men glömde såklart köpa det. Så jag fick ta havregrädde istället. Och så skulle jag ha fullkornsbulgur till, men såg sen att det var slut. Blev less som fasen då. Fick ta dinkelmakaroner istället. Men gott blev det. Tjuvsmakade lite ;)

Sen gick jag och duschade. Skönt var det. Och efter det blev det sängen. Låg och läste lite bloggar. Vid 1 stängde jag av datorn.

Var extremt trött imorse. Ställde om alarmet så jag klev upp 07.20, så jag hann ju inte äta min gröt frukost. Så jag fick ta med mig 2 morötter och äta när jag kom fram till jobbet.

Suttit och jyrat med Emma hela förmiddagen. Vi har sååå mycket att göra ;P 11.30 har vi lunch, och jag längtar, för jag är extremt hungrig. Emma och Sandra undrade om jag ville komma med till stan och äta, men känns onödigt när jag ändå har mat med mig.

Efter lunchen har Emma bestämt att vi ska göra ett ryck och göra lite nytta här. Låter jobbigt tycker jag ;)

När jag slutar ska papi komma till mig och fixa mitt avlopp. Sen ska jag nog fara och träna tror jag.

Fick förresten ett himla glatt besked för några dagar sen. Men än så länge är det hemligt ;) Om nån månad kan jag berätta ;P Jag ju velat det här i typ 5 år nu, och ääääntligen säger jag bara ;)

Men nu ska jag iaf fortsätta surra lite med Emma.

På återseende..

Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2009-02-03 @ 11:13:00 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(5)

Kommentarer
Postat av: Cristel

hihi jaha, vad roligt att det finns någon fler som inte bara bor i stockholm! :P

2009-02-03 @ 12:39:04
URL: http://cristelles.blogg.se/
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

ha en bra kväll :)

2009-02-04 @ 18:59:26
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Cristel

nej inte jag heller ;D

2009-02-04 @ 20:28:28
URL: http://cristelles.blogg.se/
Postat av: Cristel

och tack förresten, hihi :P

2009-02-04 @ 20:29:00
URL: http://cristelles.blogg.se/
Postat av: Cristel

du är utmanad i min blogg ;D

2009-02-04 @ 20:50:39
URL: http://cristelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0