Peter Siepen som ängel

Vid 17 tiden igår satt jag här i min lägenhet helt ensam, och mitt i allt får jag bara en tanke "jag far på krogen ikväll".

Så jag började fixa och trixa. Hoppade i duschen och gjorde mig fin.

Blev den här tunikan/tröjan/klänningen från Dr. Denim (beställd från sidandsally.com)



Under den hade jag ett svart brottarlinne från Gina Tricot.

Hade även svarta leggings, och dessa skor från Din Sko



Och givetvis guldsmycken och guldväska för att matcha trycket på tröjan ;)

Var rätt kul ute faktiskt. Inte varit på Valhall på år och dar typ.

Vi dansade med Peter Siepen som var gäst-dj. Han hade en röd typ overall på sig haha. Och änglavingar. Han dansar rätt underligt ;P

Sandra var spårlöst försvunnen efter typ 15 minuter. Har ju mina aningar om vart hon for.

Dansade massor med David som vi tränar boxning med :) Han dansar riktigt bra. Så drog vi nån underlig dans med Billy? Herregud

Var en tjej som sa att vi har umgåtts med varann när vi var 8-9 år, och sovit i tält och massa sånt. Jag fatta nada. Jag brukar ha bra minne. Men kan inte komma ihåg att jag umgicks med henne. Men hon räknade upp vilka andra jag umgicks med på den tiden när vi bodde på Djuptjärn, så det måste ju stämma. Hmm..

I slutet av kvällen gjorde jag något riktigt dumt. Jag hade kunnat få ångra det i resten av mitt liv. Men jag hade tur. Sååååå jäkla tur. Och nej jag var inte otrogen och jag tog inga droger eller nått, så ni behöver inte börja spekulera i nått sånt.

10 minuter efter att jag kom hem ringde Vinsa, så jag prata med honom till klockan nästan var 4. Sen slockna jag.

Drömde att jag bodde på nått ungdomshem, typ JB. Var helt skumt. Jag hade inte gjort något kriminellt. Drömt om det i 2 nätter nu.

Vaknade till och från hela morgonen. Men klev upp strax efter 11.

Jyrat på i lägenheten. Sen somnade jag om i 3 timmar, vaknade 18.30. Fuck också! Kommer ju inte bli lätt att somna nu.

Såg reprisen av melodifestivalen. Sen åkte jag och handlade. Har bakat choklad/banan muffins.

Innan ugnen:



Efter ugnen:



Dom kanske inte ser så goda ut. Men tro mig, dom var gudomliga ;)

Har även gjort klyftpotatis och fixat lunch till imorgon.

Nu ska jag duscha, se familjen annorlunda, och sen försöka sova.

Jag gillar Kelly Clarkson's nya låt, känner igen mig i den :)




Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2009-02-15 @ 23:08:55 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(3)

Kommentarer
Postat av: rebecca

riktigt snygg tröja och skor där ! :)

kramkram

2009-02-16 @ 16:22:07
URL: http://michaelsrebecca.blogg.se/
Postat av: ylva

mums, ser ut att vara goda kakor!

2009-02-16 @ 16:50:21
URL: http://cync.blogg.se/
Postat av: eantonia

Jättesnygga skor!:)

2009-02-16 @ 17:30:20
URL: http://eantonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0