Market2Member

Jag skulle vilja tipsa er om en jätte bra sida som heter Market2Member

Som medlem får du en del mail om olika erbjudanden. När du läser mailet får du massa poäng. Du får även MASSOR av poäng när du handlar via nätet. T.ex. från Halens, Nelly, Lindex osv.

Och det bästa av allt är att du sedan får byta in dina poäng mot kontanter.

Så här mycket poäng har jag fått ihop:

  • Bekräftade poäng - 510
  • Obekräftande poäng - 5 478
  • Förbrukade poäng - 29 599
  • Saldo - 5 988
  • Totalt intjänat - 35 587

  • Som ni ser så har jag 29 599 förbrukade poäng. Det är alltså poäng som jag bytt in mot kontanter. Det gav mig 295,99 kr. Och det gick hur smidigt som helst. Efter 2 dagar hade jag pengarna på mitt konto.

    Ibland har dom även tävlingar.  T.ex. så fick jag ett mail i början av januari som såg ut såhär:



    Jag hade inte ens anmält mig till någon tävling. Det fanns 100 olika priser som dom lottade ut.

    Det fanns t.ex hotellövernattningar med middag, spa-vistelser, massage, ansiktsbehandligar m.m m.m m.m

    Dock var ju det mesta sånt i Sthlm, så jag valde ett presentkort på skönhetsprodukter. Fick 300 kr att handla för. För det köpte jag 2 olika brun-utan-sol produkter, fotkräm, duschkräm, 2 läppglans/läppstift och hudkräm.

    Nu har dom en ny tävling, så blir ni medlem nu så kan ni också vara med och tävla! Men skynda er, för tävlingen håller bara på till den 28/2.

    Blir du medlem via min LÄNK, får du 5000 poäng som startbonus.

    Det är dessutom helt gratis att vara medlem. Så vad tvekar du på? Bli medlem HÄR


    Bland er som blir medlem via min länk kommer jag lotta ut någon av produkterna jag köpte för mitt presentkort jag fick. Blir antingen ett brun-utan-sol spray eller ett läppstift/läppglans.

    Så om du blivit medlem via min länk, så skiver du en kommentar här nedanför med din mailadress (så att jag kan kolla upp att du verkligen blivit medlem via min länk). Men kom ihåg att registrera er på en gång, för det gäller bara till den 28/2.

    Enjoy! :)

     PUBLICERAT »  2009-02-25 @ 22:10:01 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(3)

    Kommentarer
    Postat av: HannahSthlm

    Kul att du är med och tävlar hos mig:)! Lycka till!

    2009-02-25 @ 23:17:13
    URL: http://www.hannahsthlm.se
    Postat av: Hanna

    hej

    gå gärna in och bli utmanad på min blogg!! ;)

    2009-02-25 @ 23:17:32
    URL: http://emeralds.blogg.se/
    Postat av: Millah

    Har nu blivit medlem

    2009-02-25 @ 23:41:13
    URL: http://millahoman.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0