Ljuva fredag

Äntligen helg!

Kändes skönt att vakna imorse och veta att det är fredag. Jag gillar fredagar! :)

Åt som vanligt min havregrynsgröt och hallon till frukost, och hoppade in i bilen och åkte iväg till jobbet. Har snöat 20 cm sen igår. Helt galet.

Arbetsdagen gick iaf fort. Slutade kl 12 eftersom dom skulle bryta strömmen då. Så det kändes rätt skönt. Åkte direkt till farfar. Var så hemskt att se han ligga där, och inte kunna få nån kontakt med honom. Satt iaf och strök han på kinden en stund. Sen for jag till farmor.

Efter det for jag hem, och då stod det ett paket utanför dörren. Kul kul :) Säger sen vad det var.

Jyrade på en stund hemma, och for sen på ICA och köpte semlor. Varit sugen hela veckan :) Och när jag stod i kassan tänkte jag "när jag har farit härifrån kommer jag säkert få ett sms om att jag kan hämta ut paketet med skorna som Jonny köpte åt mig".

Och efter ca 2 timmar så kommer det där sms'et. Mitt i min vilopaus jag tog på Uggle. Men tänkte att jag ids inte fara och hämta det idag. Men då ville lillebror att vi skulle fara och köpa godis. Så då passade jag på att hämta ut paketet.


Det var alltså dessa skor som jag fick av Jonnyboy :) Mina är dock svarta. Ids inte leta upp en bild ;P Och dom är såååå jäkla snygga! Finare än på bilden faktiskt. Och himla bekväma. Dock var dom liiiiite stora. Var funderat i flera timmar om jag ska våga chansa och skicka tillbaka dom och prova en storlek mindre. Men såg nu att storlek 38 var slut. Så då slapp jag ju fundera på de ;P

Nu jag har maaaassa sommarskor! ;D Härligt! Hoppas värmen kommer snart då. Men jag tvivlar ju starkt på det, eftersom det fortfarande snöar!

Har suttit och sett Let's Dance. Måste säga att Laila var het ikväll, hoppas att jag också har en sån där kropp när jag är i hennes ålder ;P Hehe

Jonny har besök i helgen. Jojjo är i Göteborg på nått fotojobb, så hon bor hos honom. Kul för honom med lite sällskap :)

Sitter här och verkligen njuter. Trivs med mitt liv till 100 % nu :) Skönt att jobba och tjäna pengar, och sen ta det lugnt på helgen och vila upp sig till kommande vecka :) L ville att jag skulle komma och festa i Luleå imorrn, men jag tror jag skippar det. Så himla kallt, och ids inte börja tjorva med buss.

Jaha, Hasse åkte ut. Inte oväntat om man säger så.

Nåmen, nu ska jag forsätta dricka mitt bubbelvatten och kika om jag har nån bra film att se :)





Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2009-02-06 @ 22:39:10 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(5)

Kommentarer
Postat av: Filmblogen

nice header!

2009-02-06 @ 23:07:42
URL: http://www.filmbloggen.devote.se
Postat av: Filmblogen

Friday the 13th har premiär ironiskt nog, fredagen den trettonde :)



Mvh din filmrecensent på nätet

2009-02-06 @ 23:23:47
URL: http://www.filmbloggen.devote.se
Postat av: Cristel

ja jag ska definitivt testa ! :D

2009-02-06 @ 23:42:19
URL: http://cristelles.blogg.se/
Postat av: Maria

Coola skor :)

Snygg blogg.

Ska vi lägga till varandra på bloglovin?

Kram

2009-02-07 @ 14:22:24
URL: http://xtremebeautynails.blogg.se/
Postat av: Maria

har du va kul!

Ska lägga till dig nu

Kram

2009-02-07 @ 19:31:39
URL: http://xtremebeautynails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0