Kallare än på nordpolen?

Ber om ursäkt för dålig uppdatering. Har haft annat för mig.

Helt otroligt vad fint väder det har varit dom 2 senaste dagarna! Jag älskar solen ;)

Igår när jag kom till Uggle så sa papi att jag måste sova där, eftersom det är så kallt ute och jag inte har nån motorvärmarplats hos mig. Blev lite småless då. Sover bäst hemma. Men han gav sig inte.

Så jag fick fara hem och hämta nå kläder och sånt. Laddade sen hem 2 OTH avsnitt, dock hade jag sett ena redan. Försökte somna tidigt. Men låg och vred och vände på mig hela natten. Jag sover sjukt dåligt när det är fullmåne ute. Nån mer här som bli påverkad av fullmånen?

Var seg imorse. Snoozade länge. Men kom iaf i tid till jobbet. Och där har man haft lika kul som vanligt. Man får skratta så man nästan kvävs ju ;) Haha. Jag har nog världens bästa arbetskamrater ;D

När jag slutade for jag till farmor och pratade med henne om begravningen. För det är ju trots allt hon som bestämmer hur den ska vara. Kan ju säga att jag och min far har helt skilda åsikter om hur vi ska ta avsked av farfar. Varit ett himla liv här. Och det värsta är ju att farmor inte vågar säga emot pappa. Hmmm..

Efter det for jag iaf till Uggle och kela lite med Diva. Sen hem och lagade mat och gjorde matlådor. Och efter det for jag till gymmet och körde ett pass. Himla skönt faktiskt. Dock var det sjukt mycket folk, så fick vänta i en evighet innan jag fick köra bänkpress. Hade även mina nya träningsskor idag. Galet sköna, I love them! :D

Nu sitter jag här på Uggle igen. Har ätit min (sena) middag, och ska nu gå och duscha. Efter det ska jag nog krypa ner i den osköna sängen och se några DHW avsnitt.

Känns som att jag har glömt massa saker som jag hade tänkt blogga om. Men får väl ta det imorrn istället.




Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2009-02-11 @ 21:23:05 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(3)

Kommentarer
Postat av: Cristel

tack för omtanken ! idag mår jag faktiskt bättre, men har fruktansvärt ont i min rygg :( dudå?

2009-02-12 @ 11:49:55
URL: http://cristelles.blogg.se/
Postat av: Marielle

Dags för tävling! Denna gång hos mig och ni tävlar om priser värda över 500kr! :-)

2009-02-12 @ 17:39:49
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Cristel

hihi taack ! ;D

2009-02-13 @ 09:41:58
URL: http://cristelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0