Jag blir tokig!

Sitter på jobbet och håller på att bli vansinnig! För det första så nyser jag HELA TIDEN! Typ som att jag skulle vara allergisk mot något/någon här inne..Trodde jag var på väg att bli frisk. Men nu är jag snorigare än snorigast.

Och för det andra så har Jonny just beställt en dator för 38,000 kr. Och då är det UTAN skärm! Jag blir tokig!! Räckte det inte med ljudsystemet för 10,000? Så säger han "men du behöver ju inte bli arg, vi har ju inte delad ekonomi". Nä tack gode gud för det!

Senast igårkväll satt vi och pratade om att han måste spara sina pengar eftersom vi ska till Thailand nästa vinter. Kommer sluta med att jag får åka ensam..Fan va less jag blir..
 PUBLICERAT »  2009-02-26 @ 13:42:48 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0