Jag blev utmanad

Jag är utmanad av Christel, så tänkte besvara frågorna nu:

Vilken mat äter du ofta?
Kyckling eller köttfärssås

När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till och duka av?
Det beror på. Är det hos någon jag inte känner sådär jätte bra så sitter jag nog. Men är det nån jag känner bra så brukar jag hjälpa till.

Var sitter du helst när du bloggar?
I sängen

Köper du ofta Triss?
Nej, var en evighet sen jag köpte nån lott.

Vilken stad eller land har varit din bästa semester?
Turkiet

Vilken TV-kanal tittar du mest på?
Tittar väldigt sällan på tv. Men tv4 kanske.


Regler för utmaningen: Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dom på deras bloggar. Be dom kolla in din och låt sedan personen som utmanade dig få veta när du svarat på frågorna/utmaningen!

Jag utmanar: Alla som vill ;)
 PUBLICERAT »  2009-02-05 @ 08:11:32 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: Cristel

hihi :D

2009-02-05 @ 09:49:14
URL: http://cristelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0