IKEA

Idag var kanske den bästa arbetsdagen hittils? Jag har fått betalt för att gå runt på affärer ;P

Jag och Emelie åkte iväg till Happis, eftersom det behövdes handlas lite till kontoret.

Så först for vi på IKEA. Var riktigt längesen jag var där. Gick där och strosa ett tag. Efter det gick vi på skopunkten. Såg där ett par stövlar som jag vart sugen på, men ides inte prova. Hitta även ett par söta ballerina.

Efter det så gick vi till djurmagasinet. Köpte där ett ben och ett grisöra till Diva. Lördagsgodis ;P

Sen vart vi hungriga så vi for och käka. Gott var det. Och efter det for vi tillbaka till jobbet. Blev där bjuden på typ världens godaste semla.

Vid 15.30 sa Emelie "nu tar vi helg". Så jag fick sluta 1½ timme tidigare, och får ju ändå betalt. Nice :)

Nu har jag nyss ätit en skinksallad från Waressi. Dom är så sjukt goda! Och till efterrätt har jag ätit fruktsallad och glass. Gott gott ;)

Mamma frågade om jag ville komma med på bio och se "män som hatar kvinnor". Men jag skippar det. Tycker inte den verkar bra. Inte min smak iaf.

Så jag ska nog se Let's Dance, och sen sova. Har ont i skallen och är trött.


Så sköna!





Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2009-02-27 @ 19:37:08 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0