Bloggtorka

Måndag

Hade en bra dag på jobbet. När jag slutade for jag på Interflora och hämtade blommorna jag beställt till farfars kistdekoration. 40 st röda rosor. Tänk om man hade fått en sån bukett ;) Efter det for jag och handla ingredienser till semlor.

Sen for jag till Uggle och gjorde dekorationen. Sen bakade jag semlorna.

Sov dåligt den natten.

Tisdag

När jag vaknade for jag till farmor så hon fick sina strumpbyxor. Satt med henne en timme, sen åkte vi till kyrkan där vi mötte upp resten av familjen.

Vi gick in och la blommorna på kistan.

Tårarna sprutade innan dom ens hade börjat ringa i klockorna. Och det värsta för mig var nog att se farmor gråta. Första gången för mig. Och när vi skulle gå fram till kistan och ta avsked så la hon handen på kistan och sa "farväl älskade make". Usch vad jag grät.

När begravningen var slut åkte vi till Uggle och åt smörgåstårta från Myggan. Sååå god den är! Sen åt vi semlor. Efter ett tag for vi tillbaka med farmor till Näsbyn.

La mig sen och vilade en timme. Och efter det for jag till Hudverket. Där plockade dom mina ögonbryn, och satte även lite färg på dom.

Efter det for jag hem till lägenheten. Pratade med Jimmy på msn. Sen for jag på konditoriet och köpte 2 semlor och for till Jimmy och hälsade på. Han visste inte ens att det var fettisdag  ;P Vi satt och jyra ett tag, sen for jag och käkade middag. Hoppas semlorna var goda :) Var sååå kul att träffa gubben igen, var ett tag sen :)

Började se en film igårkväll. Den verkar himla bra. Känner igen mig i den ;P Hehe

Imorse var sängen riktigt skön. Ville inte stiga upp. Men pallade mig iväg till jobbet iaf.

När vi hade lunch så åkte jag med Sandra och Emma till stan och käka. Så jäkla kul vi hade. Fast det har vi alltid ;P Jag fick vara trafiklärare haha.

Sen fick jag ett riktigt roligt besked på jobbet också, så det gjorde min dag, helt klart :)

Och i måndags kväll hade det varit ett gäng utanför jobbet som förmodligen hade tänkt göra inbrott där. Det står ju massa lastbilar där, så säkert hade dom tänkt slanga eller nå. Men XXX bor ju där, så XXX ringde såklart polisen. Och gänget där måste ha haft polisradio, för dom drog direkt polisen ringde till XXX och sa att dom var på väg.

Det roliga är ju att det är övervakningskameror där. Så jag ska kolla på den där filmen och se vem fasen det var.

Nå nu ska jag gå och äta lite kvällsmat :)

Kanske skriver mer sen..

Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2009-02-25 @ 19:40:06 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0