Äntligen funkar det

Har i typ 2 dagar försökt blogga, men det kom bara upp "sidan kan inte visas" när jag skulle publicera inlägget. Något irriterande. Så jag blev himla glad nu när jag såg att det funka :)

Har iaf fotat en bild så jag kan lägga in tävlingen när jag kommer hem sen. Är på jobbet nu.

Jag har väl inte gjort så jätte mycket sen sist. Pappa var och hjälpte mig med avloppet till badkaret i tisdags. INTE mysigt kan jag ju säga. Typ en hel peruk där ;P Undrar ju när röret rensades sist? Men nu kan jag iaf duscha utan att badkaret fylls med vatten ;P

Igår var jag himla trött. Ville sova redan vid 19-tiden. Men höll mig vaken till 22.30. Så känner mig liiite piggare idag..

Ikväll är det boxning. Och då är det sparring som står på schemat tror jag? Och det är när man slår på varann, för er som inte vet det. På måndagar då är det ju bara fys träning, och slag på mitsar. Får väl se om man kommer med blåtira till jobbet imorrn då? Haha

Ska bli skönt med helg imorrn. Tror vi skulle sluta kl 12? Mycket skönt isf. Jag gillar verkligen mitt jobb, men på fredagarna är man rätt slut i skallen.

Och less är jag då på snön.



Lite konstigt. Igår när jag kollade vad det skulle bli för väder så stod det att det skulle bli 0 grader på söndag. Men nu ska det minsann bli -15. Vill ha värme, nuu!

Aaaja, nu ska jag iaf göra lite nytta här.

Skriver mer ikväll..

Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2009-02-05 @ 08:33:02 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(2)

Kommentarer
Postat av: Marika

Fin blogg du har !

2009-02-05 @ 17:13:29
URL: http://acesstome.blogg.se/
Postat av: josefine

Jo det är sandra =) den hära bilden är efter hon har fått barn också ,

hon är så fin =)=)

2009-02-05 @ 19:09:49
URL: http://goooa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0