Jag är en vinnare idag

Idag kom syster och barnen till Kalix, så vi har varit och träffat dom. Och efter det var jag till pappa för att se om jag fått nå post, och då låg det ett paket där till mig. När jag öppnade det såg jag att det var ett Lego Rock Band spel till xbox360, och nå småtjaffs som t.ex. ett nyckelband. Jag hade tydligen vunnit en tävling. Kommer ihåg att jag tävlade om det där spelet för ett par dagar sedan, det var bara 30 min kvar av tävlingen. Vart skit glad, för jag ville ha det där spelet. Mycket bättre låtar än i vanliga Guitar Hero ju! :P Först tänkte jag att jag kanske säljer det på tradera, för det är ju ändå värt ca 500 kr. Men jag vart så spel-sugen så vi öppnade det :P Och älsklingen verkade lika glad som jag :P Haha

Sedan har vi spelat bingolotto, och då vann jag 100 kr. Inte mycket, men bättre än inget :)

På tal om det där med spel förresten. För några dagar sedan kom det ett paket till Janne, och när han öppnade det låg det ett dataspel där i, och två biobiljetter till Arthur & Maltazard. Han hade tydligen varit med i någon barntävling på kalleanka.se haha. Nåja, han sålde iaf biobiljetterna på tradera för 123 kr. Så det var ju inte helt ovärt ;P Och dataspelet vet jag inte vad vi ska göra med, det kostar 499 kr på cdon så vi kanske byter in det någonstans. Det vart iaf inte sålt när vi hade det på tradera. Vi tänkte skicka med det gratis till han som köpte Jannes gamla xbox, men hans son hade redan spelet :P

Nåja, nu ska jag nog gå och se vad min babe gör. Blir förhoppningsvis en tidig kväll, så man inte sover bort hela julafton..

Ciaaao!

(Och God Jul)
 PUBLICERAT »  2009-12-23 @ 23:14:44 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0