Idag fick jag paket!

Ja som rubriken lyder så fick jag paket idag. Gratis är gott som det så fint heter ;)



Mascara från Dior. Har inte testat den än, men jag har läst i Kenzas blogg att den är jäkligt grym :)




Too Faced Lip Injection. Ett lipgloss som ska göra läpparna större. Och tro mig, dom blev stora haha. Men fan vad ont det gjorde :P



Highlighter / Concealer från Yves Saint Laurent, som jag läst om i flera bloggar. Den har även vunnit massa skönhetspriser. Och det förstår jag, den var grym :)

Var även 2 grejer till, men dom kan jag inte visa för dom ska jag ge bort i julklapp :)

(Bilder från BeautyPlanet)

 PUBLICERAT »  2009-12-01 @ 15:56:32 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(2)

Kommentarer
Postat av: sis

Jag har både mascaran och läppglanset. Mascaran är jättebra, glosset är också bra-men som sagt gör jäkligt ont dom första gångerna man har den. Sen vänjer man sig. Men pussa inga barn när du har det på =) jag gjorde det misstaget och pussade simon flera ggr, tänkte inte på att jag hade det på läpparna..han blev ILLRÖD och svullen runt hela munnen! Först blev jag helt förskräckt och tänkte, herregud vad har han fått för allergisk reaktion, måste vi på akuten?? sen kom jag på vad det var...

2009-12-02 @ 18:22:42
Postat av: Miaa

OOH jag har faktyiskt vela testa alla tre men det kostar så jäkla mycket. Helst när man har en liten att tänka på. Jag har rätt okey läppar men skulle va kul att se hur dom ser ut om dom vore större :D Och den där från YSL har jag oxå läst om, är verkligen sugen.

2009-12-06 @ 00:03:30
URL: http://actioonradar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0