En vecka kvar till julafton!

Howdi!

Jag har ju glömt visa er hur "snyggt" vårat pepparkakshus blev haha




Det bor en snögubbe där ;) haha..Och han har 3 stora snöbollar på gården ;P

Jag har även glömt att berätta att när vi var i finland på julmiddag, så gick min ena sko sönder. När vi satt och vänta på att åka hem så såg jag att det var en spricka i sulan, och så sa jag det åt Janne och Jonte. Och då kollade dom under min sko, och sa "men va fan, hela sulan har ju gått av!" Så jag kollade, och då såg skon ut såhär:




Hur fan gick det här till?! Jag fattar inte..Det var ju mina favvo-skor :(

Har även upptäckt att mina 1100-kronors Steve Madden skor är trasiga, och jag har bara använt dom en gång. Har dock mailat och frågat om reklamation på dom, så jag hoppas på det bästa.

Annars då? Vi var och köpte blommor till sovrummet igår. Det behövdes. Nu ser det lite mer hemtrevligt ut. Köpte även en stoooor julstjärna åt farmor, så vi var dit med den. Sen var vi och handlade på ICA för 900 kr. Och efter det var jag med pappa, syster och bror till Haparanda på ICA Maxi där jag fick lite smått och gott, som t.ex. en julskinka :P Så nu ska jag bara griljera den så kan vi äta goda skinkmackor sen ;P Sen var vi på ÖB, och där fick jag 6 flaskor julmust och en stoor förpackning med toapapper haha. Så nu har vi mat och sånt så vi klarar oss ett tag :) Och framförallt frukt. Mums! Vi äter faktiskt ganska mycket frukt. Dock äter ju Janne typ bara apelsiner och clementiner, men ändå :P

Vad ska man göra imorgonkväll då när det inte är idol? Det var ju vårat fredagsmys program :P Har dock för mig att vi hade något ärende till Påläng..? Ska iaf och klippa farmor imorgon.

Nåja, på återseende..

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-12-17 @ 15:27:42 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0