091220

När jag går in på blogg.se ser jag att Brittany Murphy är död. WHAT?! Jag blev jätte chockad :O Gillade henne i 8 Mile. Jaja, sånt som händer antar jag :S


Idag har vi spelat poker..som vanligt :P Dom senaste dagarna har vi knappt gjort annat än spelat poker på unibet haha. Och idag har jag haft flyt faktiskt :P

Har även varit och klippt farmor. Pappa skjutsade dit mig, eftersom han var osäker om "min" bil fungerade. Sugigt om man blir utan bil nu. Får gå till Uggle imorgon och se om den startar.

Efter alla poker turneringar har vi ätit tacos. Det var lika gott som vanligt :) Och igår så bakade jag ju frallor och griljerade julskinkan, så vi har ätit skinkmackor igår och idag. Mums! :)

Förresten så har min älskling börjat blogga igen, så kila iväg och läs den HÄR nu ;) Dock vet jag inte vad han skaffat för ful design haha

Nu ska jag nog gå och se vad Janne gör, men först måste jag få skryta lite. Jag har faktiskt världens finaste syskonbarn. Finns inte sötare ungar!!



När Janne såg bilden ovanför så trodde han att Simon var en docka :P








Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-12-20 @ 22:21:17 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0