091203

Goddagens!

Ligger på sängen och snorar. Har lyckats smitta Janne nu också :P Första dagen jag var sjuk så sa han "nu ska vi inte pussas så mycket, för jag vill inte bli sjuk". Men det tog väl bara typ 10 min så fick jag massa pussar ;P Haha

Igår hade vi besök av Jannes familj. Dom fick fika och vi satt och surra ett bra tag. Som vanligt så fick jag skratta tills jag grät. Jag har nog världens roligaste svärföräldrar och svåger. Min mamma var även hit, men jag stod i duschen och Janne var ute med Zelda, så hon slapp ju inte in eftersom dörren var låst :P Men hon hade gett Janne hans presenter dagen innan, så det var ju lugnt ändå ;P

Sen på kvällen for Janne på innebandy träning, och jag for till mamma med fika.

Idag har Jannes moster varit hit och fikat och lämnat en present. Och snart ska vi väl börja laga mat. Blir spagetti och köttfärssås idag. Och efter det ska vi nog till Påläng eftersom Jannes mamma fyller 45 år idag :)

Och imorgon är det fredagsmys med idol. Hoppas Calle åker ut. Inte för att jag gillar Tove heller, men ändå. Och jag hoppas verkligen att Erik vinner. Han är den enda värdiga vinnaren!

På lördag ska vi antingen till Finland och äta julmiddag med Jannes släkt, eller så ska vi till deras stuga och sova där. Får se hur det blir, det beror på Jeppe :)

Nåja, nu kom Janne och la sig på min rygg, så jag ska avsluta nu :)

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-12-03 @ 15:44:29 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0