En liten fundering..

Idag märktes det ganska tydligt att tjejer och killar ofta tänker och prioriterar ganska olika..

Jag var väldigt fundersam över hur vi skulle möblera sovrummet, och om vi verkligen skulle få plats med en dubbelsäng.

Jannes största problem var hur han skulle få internetkabeln att räcka ända från vardagsrummet in till datarummet.

Han är som söt min älskling ;)

Förresten så skulle dom tapetsera samtliga rum i lägenheten åt oss, och vi fick givetvis välja tapeter :)
 PUBLICERAT »  2009-08-14 @ 15:58:49 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: Miaa

Haha känner igen det där, jag var tvungen att kämpa för att få min sambo att nöja sig med en 38 tums tv :)

2009-08-16 @ 23:57:16
URL: http://actioonradar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0